וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה בת 3 נפצעה קשה מנפילה מהקומה השנייה בנתניה

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 19:57

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים לניאדו כשהיא מחוסרת הכרה ומצבה לא יציב. "מיד הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ", סיפר פראמדיק מד"א רוני סימסולו

ירדה נפלה ממדרגות נעות במתחם מסחרי בבת ים/רשתות חברתיות

פעוטה בת 3 נפצעה הערב (רביעי) באורח קשה מנפילה מגובה של שתי קומות בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים לניאדו עם חבלה רב מערכתית. פראמדיק מד"א רוני סימסולו סיפר: "ראינו את התינוקת כשהיא בהכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. סיפרו לנו שהיא נפלה מגובה של כשתי קומות. מיד הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

בת 72 נדקרה למוות בבת ים, בן זוגה הקשיש נלקח לחקירה.. מד"א
פונתה לבית החולים במצב קשה ולא יציב. אמבולנס של מד"א/מד"א

לפני כשבועיים, עופרי גבאי בת ה-6 נפלה שלשום מהקומה ה-16 בבניין בבאר יעקב אל מותה הטראגי. הדיווח על נפילת הילדה התקבל בשעת בוקר במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. צוות שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותה בזירה, ומשטרת רמלה חוקרת את נסיבות הטרגדיה.

לאחר הלוויתה שנערך בבית העלמין בבאר יעקב, יסמין אמה פרסמה פוסט מרגש בפייסבוק: "עופריקי שלי בהלוויה לא יכולתי לדבר המחנק והדמעות מעזיבתך בטרם עת גמרו עלי. קודם כל שתדעי ילדה שלי שאני מצטערת שלא הייתי שם איתך. איך אוכל לתאר את גודל הבור שנפער בי בעזיבתך. את האור והאהבה של כל הבית".

"לא יכולה לתאר את המחנק והמועקה שאני חשה בלכתך. מבטיחה ילדה אהובה שלי, שאין יום שלא אפקח עיניים ולא אחשוב עליך ואקווה שאת מעל שומרת עלינו חזקים ומאוחדים כמשפחה. את חסרה לי פרח שלי. אוהבת אותך המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully