וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטר ביידן, בנו של נשיא ארה"ב, הורשע במשפטו על החזקת נשק תחת השפעת סמים

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 19:13

האנטר, שהורשע בכל שלושת הסעיפים, הוא הילד הראשון של נשיא אמריקני מכהן העומד לדין פלילי. בית הדין הרשיע אותו באחזקת כלי נשק בעת שימוש בסמים. אביו ג'ו ביידן אמר כי הוא "מקבל את הכרעת הדין בזמן שהאנטר שוקל האם לערער על התוצאות", העונש הצפוי: עד 25 שנות מאסר

טראמפ אישר כי שוחח עם נשיא אוקראינה ודחק בו לחקור שחיתות בארצו, בה מעורב על פי החשד בנו של סגן נשיא ארה"ב לשעבר/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

האנטר ביידן בן ה-54, בנו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, הורשע היום (שלישי) במשפטו על החזקת נשק תחת השפעת סמים. השופט אמר כי גזר הדין יקבע בעוד 120 יום, אך עדיין לא נקבע תאריך. ביידן הורשע בכל שלושת הסעיפים הפדרליים בתיק והוא עומד בפני עונש של עד 25 שנות מאסר.

אביו ג'ו ביידן אמר לאחר תוצאות השיפוט כי הוא "מקבל את הכרעת הדין והחלטת בית המשפט". עוד טען כי "אמשיך לכבד את ההליך המשפטי בזמן שהאנטר שוקל האם לערער".

האנטר ביידן עמד לדין על כך ששיקר ביודעין במילוי טופס פדרלי לרכישת אקדח ותחמושת מחנות נשק בווילמינגטון ב-2018, כשטען בו שהוא אינו משתמש בסמים, ואז החזיק בו באופן בלתי-חוקי במשך 11 ימים.

האנטר ביידן באירוע בבית הלבן, יוני 2022. רויטרס
עומד בפני עונש של עד 25 שנות מאסר. האנטר ביידן באירוע בבית הלבן/רויטרס

האנטר, בן 54, הוא הילד הראשון של נשיא אמריקני מכהן העומד לדין פלילי, והוא נאשם באחזקת כלי נשק בעת שימוש בסמים. המשפט התקיים בדלוואר, והוא זוכה לתהודה רבה לאור התקרבותן של הבחירות לנשיאות ומאמציו של אביו לזכות בכהונה שנייה - וכן אל מול המשפטים הפליליים המתנהלים נגד המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully