וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שרשרת החטופים על צווארה: נועה ארגמני מצטרפת למאבק

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 15:22

נועה ארגמני השתחררה היום מבית החולים לאחר סדרת בדיקות שעברה - אולם תישאר לפי שעה בקרבת ביה"ח בשל מצבה הרפואי הקשה של אימה. נועה נפגשה עם ח"כ לשעבר שירלי פינטו, שליוותה לאורך תקופת השבי את הוריה: "היא נראית מחוברת לקרקע ושקועה כל כולה בטיפול באמה", סיפרה

תיעוד מבטן המסוק; נועה ארגמני חולצה מרצועת עזה/דובר צה"ל

נועה ארגמני השתחררה היום (שלישי) מבית החולים איכילוב לאחר שעברה סדרת בדיקות ומעקבים רפואיים וגם טיפולים פסיכוסוציאליים. אמה, ליאורה, שמאושפזת בבית החולים, חולה בסרטן סופני ומצבה הרפואי מורכב. לאור כך, נועה ומשפחתה יעבירו את חג השבועות בקרבת בית החולים כדי להישאר ליד האם ליאורה שמצבה הרפואי מדרדר.

לאורך כל התקופה שבה נועה הייתה בשבי ובידי ארגון הטרור חמאס - הח"כית לשעבר שירלי פינטו, חירשת מלידה שהתגייסה גם לאחרונה למען ההסברה הישראלית, שמרה על קשר הדוק ואוהב עם אביה יעקב ומשפחתה מאז שנחטפה נועה באכזריות ב-7 באוקטובר.

ח"כ לשעבר שירלי פינטו עם נועה ארגמני. שירלי פינטו, אתר רשמי
ח"כ לשעבר שירלי פינטו עם נועה ארגמני/אתר רשמי, שירלי פינטו

כזכור, בחג הפסח האחרון, פינטו ארגנה את אירוע המימונה בסימן אחדות שכלל תפילה לשלום החיילים ולהשבת החטופים. משתתפי הכבוד היו האב יעקב והאם ליאורה שהגיעו. האירוע נועד לחזק את רוח המשפחה בתקווה כי החלום יתגשם וכי נועה ליאורה ויעקב התאחדו בקרוב - מה שקרה לבסוף.

"נועה נראית מאוד מחוברת לקרקע ושקועה כל כולה בטיפול באמה" , סיפרה הח"כית לשעבר פינטו. "כשנפגשנו היא כבר הייתה עם שרשרת החטופים על צווארה וליד אמה. זה פשוט לא ייאמן, אחרי כל מה שעברה היא עדיין נשארה יציבה ובהירה. היא האור ועמוד התווך של המשפחה הזו, אין ספק".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא.. דובר צה"ל
רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא./דובר צה"ל

"נועה עברה את הנורא מכל, אבל נשארה חזקה. היא לביאה אמיתית. התפילות שלנו נענו. הודות לצה"ל שחילץ את החטופים במבצע הרואי ונועז. נועה חזרה הביתה בריאה ושלמה לחיק אביה ואמה. עוד יותר מרגש שזה קרה ביום ההולדת של האבא, יעקב. פשוט אושר עצום".

"ליאורה, כמו שכבר יודעים, במצב לא טוב, צריך הרבה תפילות ונס שתצא מהמחלה הארורה הזו. צריך לפעול ביתר שאת להחזרת כל ה-120 החטופים מידי חמאס בהקדם ולהחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל", סיכמה פינטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully