וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות גנזה את תיק החקירה נגד יועץ התקשורת שביקר את התנהלות מירי רגב

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 14:08

הפרקליטות קבעה כי לא יוגש נגד איציק אלרוב כתב אישום - זאת לאחר שנחקר באזהרה בחשד להסתה. אלרוב זומן לחקירה בעקבות ציוץ תמונה של מירי רגב אוכלת פופקורן טבול בדם. "חקירה מיותרת שנועדה להרתיע מפני ביקורת לגיטימית על התנהלות כושלת של ממשלת החורבן", אמר אלרוב

מירי רגב בראיון לקול חי: "הממשלה עשתה השנה דברים מדהימים"/ניב אהרונסון

פרקליטות מחוז מרכז הודיעה היום (שלישי) ליועץ התקשורת, איציק אלרוב, על החלטתה לגנוז את התיק נגדו - לאחר שנחקר באזהרה בתחנת המשטרה בפתח תקווה בחשד להסתה. אלרוב, יועץ תקשורת במקצועו, זומן לחקירה באזהרה בעקבות פרסום תמונה של שרת התחבורה, מירי רגב. הפרקליטות קבעה כי לא יוגש נגד אלרוב כתב אישום וכי הודעה רשמית על סגירת התיק תישלח אליו בהמשך על ידי המשטרה.

נזכיר כי אלרוב זומן לחקירה בעקבות פוסט שפרסם ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), שהציג תמונת AI של שרת התחבורה מירי רגב כשהיא מכוסה בפופוקורן אדום, עליה נכתב הכיתוב "פופקורן טבול בדם הנופלים". הפוסט נועד למתוח ביקורת על התנהלותה של רגב בעקבות "תקרית הפופקורן" בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, בה, על פי הפרסומים, נצפתה אוכלת פופקורן ואומרת "עכשיו מתחילה ההצגה".

ציוץ של יועץ התקשורת איציק אלרוב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ של אלרוב נגד השרה רגב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החקירה של אלרוב נערכה בניגוד להמלצת הפרקליטות לגנוז את התיק עוד קודם לכן, עוררה סערה ציבורית ונתפסה כחלק ממגמה מטרידה של ניסיונות השתקת ביקורת לגיטימית על מדיניות הממשלה בתקופה האחרונה. בין היתר, הועלו טענות כי המשטרה פועלת משיקולים זרים ומנסה לרצות את הדרג המדיני על ידי טיפול בתלונות של שרים, גם כשאין בסיס ראייתי מספק להגשת כתבי אישום.

יועץ התקשורת, איציק אלרוב, אמר: "מלכתחילה היה ברור שלא נפל פגם בפרסום. ביקורת עניינית ולגיטימית על התנהלות בעייתית של רגב והממשלה בתקופה כל כך רגישה למדינה. החקירה הייתה חסרת בסיס ומיותרת לחלוטין, ונועדה להלך אימים על מנת להשתיק את הביקורת הציבורית ההולכת וגוברת נגד הממשלה ושריה".

עוד הוסיף כי "לצערי, זו תופעה מדאיגה שבה רוח רעה מחלחלת אל תוך מערכת אכיפת החוק ומנסה לצמצם את חופש הביטוי והמחאה במדינה דמוקרטית. אסור לנו להירתע. צריך להמשיך להשמיע קול ברור ונחרץ נגד ממשלה כושלת שמובילה את מדינת ישראל לתהום מבלי מורא ופחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully