וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלח הארץ, גיבורי ישראל": ארבעה לוחמי גבעתי נפלו בקריסת בניין ברפיח

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 11:48

באירוע בו נפלו רס"ן טל פשבילסקי (שאולוב), סמ"ר איתן קרלסברון, סמל אלמוג שלום וסמל יאיר לוין, קצין נוסף נפצע באורח קשה, וחמישה לוחמים נפצעו באורח בינוני. סמל יאיר לוין הוא נכדו של הח"כ לשעבר משה פייגלין

"ראשון עלה, שני, שלישי איתנו": תיעוד רגעי החילוץ של שלומי, אנדריי ואלמוג מרצועת עזה/דובר צה"ל

רס"ן טל פשבילסקי (שאולוב), סמ"ר איתן קרלסברון, סמל אלמוג שלום וסמל יאיר לוין, מפקד ולוחמי הכשרה בסיירת גבעתי, נפלו אמש בתקרית ברפיח שבדרום רצועת עזה. באירוע בו נפלו ארבעת הלוחמים, קצין נוסף נפצע באורח קשה, וחמישה לוחמים נפצעו באורח בינוני.

בחשבון אינסטגרם של היחידה ספדו לללוחמים: "איתן התחיל את המלחמה כלוחם במסלול. לאחר תקופת לחימה ממושכת, סיים מסלול יחד עם פלוגתו בתוך רצועת עזה ועבר לתפקיד מ"כ אימון מתקדם בפלוגת אוג' 23. עם עליית הפלוגה למסלול, איתן קודם לתפקיד סמל ותיפקד בשבוע האחרון כמפקד הצוות. איתן היה מסור, דעתן, דוגמא ומופת שדבק באומונותיו והקריב תמיד למען הכלל".

על יאיר לוין כתבו: "היה לוחם מסלול ביחידה שלנו ותיפקד כנגביסט החוד של הצוות. יאיר היה מבין הלוחמים המובילים בפלוגה, שאף ללמוד ולהצטיין וניחן באחריות ומקצועיות יוצאות דופן. יאיר עזר לכל מי שסבב אותו, חתר מגע וקיבל הכל ברוח טובה".על סמל אלמוג שלום סיפרו כי "תיפקד כשו"ביסט מ"פ, שנפל יחד איתו בקרב. אלמוג היה אדם משכמו ומעלה.

סמל יאיר לוין, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, 11 ביוני 2024. דובר צה"ל
סמל יאיר לוין/דובר צה"ל

סמל יאיר לוין, תושב גבעת הראל שבשומרון הוא נכדו של הח"כ לשעבר משה פייגלין. הלוויתו תיערך היום בשעה 11:39 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקרני שומרון. "סמל יאיר לוין הי"ד, לוחם סיירת גבעתי. מלח הארץ, לוחם וגיבור שנפל על הגנת המולדת, הלב מסרב להאמין", אמר עליו יהונתן קוזניץ, ראש מועצת קרני שומרון. "אנו מחבקים בשעה קשה זו את המשפחה ונסייע בכל הנדרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סמ"ר איתן קרלסברון, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, 11 ביוני 2024. דובר צה"ל
סמ"ר איתן קרלסברון/דובר צה"ל

סמ"ר איתן קרלסברון הניח אחריו במותו זוג הורים ושלוש אחיות. הלוויתו תתקיים היום בחלקה הצבאית בבית העלמין מודיעין מכבים רעות בשעה 12:00.

ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס התייחס לנופלו של איתן בן העיר ואמר: "אנו מתעוררים הבוקר לבשורה קשה מאוד על נפילתו של תושב העיר, סמ"ר איתן קרלסברון, לוחם סיירת גבעתי, שנפל אתמול במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה. אני משתתף מעומק הלב בצערה הכבד של משפחת קרלסברון. יהי זכרו של איתן ברוך".

סמל אלמוג שלום, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה,11 ביוני  2024. דובר צה"ל
סמל אלמוג שלום/דובר צה"ל

הלוויתו של סמל אלמוג שלום, תושב קיבוץ חמדיה, תתקיים היום בשעה 11:30 בהר הרצל בירושלים.

רס"ן טל פשבילסקי (שאלוב), נפל בקרב בדרום רצועת עזה, 11 ביוני 2024. דובר צה"ל
רס"ן טל פשבילסקי (שאלוב)/דובר צה"ל

הלוויתו של רס"ן טל פשבילסקי (שאולוב) תיערך היום בשעה 14:00 בבית העלמין בגדרה. מועצת גדרה מזמינה את הציבור הרחב לחלוק לו כבוד אחרון, וללוות את שיירת ההלוויה בדגלי ישראל.

אורן, ידידתו של רב סרן טל פשבילסקי מהשירות בסיירת גבעתי, פרסמה באינסטגרם סרטון בו נראה פשבילסקי שר יחד עם צוותו שיר יחידה אותו כתב. "טל, השיר שכתבת מקבל משמעות היום", היא כתבה. "לנצח תהיה הכי ערכי, הכי ציוני, הכי לוחם, הכי אמיץ, הכי גיבור והכי טוב בהכל. לנצח מעריצה ואוהבת. יהיה זכרך ברוך".

"הלב נשבר וגדרה כולה אבלה על נפילתו של גיבור ישראל, רס"ן טל פשבילסקי" אמר ראש המועצה סהר פינטו . אנחנו מחבקים את המשפחה ומשתתפים באבלה הכבד. המועצה תסייע למשפחה ותלווה אותה בכל שיידרש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully