וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לספק לו חבילה, אך נעצר מיד: עו"ד מאום אל-פחם חשוד שהבריח סמים לאסיר

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 3:33

ע"פ החשד, הוא היה אמור למסור את הסמים, לאחד עומר אגבריה, תושב אום אל פחם המואשם יחד עם אחרים המזוהים עם ארגון "אל אסמאר", בפרשיית סחיטה באיומים. תפיסת הסמים תועדה, כמה כדורים נמצאו בכליו של עורך הדין

הותר לפרסום: עורך הדין החשוד באספקת סמים לאסיר הוא עו"ד בלאל אגבריה בן ה-51 מאום אל פחם. מודיעין של שב"ס הוביל לתפיסה. שוטרי תחנת נשר ביצעו את המעצר. "אירוע חמור למדי במהלכו החשוד, עו"ד, נחשד בהחדרת סמים לכלא, במהלך פגישה עם מרשו העצור", ציין היום (שני) בבית משפט השלום בחיפה השופט בוריס שרמן, בפניו הובא. לאחר שעיין בחומר החקירה הוא ציין גם כי שוכנע כי מתקיים חשד סביר בעוצמה גבוהה הקושר אותו למעשים המיוחסים לו והאריך את מעצרו עד מחר.

ע"פ החשד, עורך הדין היה אמור למסור את הסמים, לאחד עומר אגבריה, תושב אום אל פחם בן 24 העצור עד תום משפטו בבית המשפט המחוזי במצרת, שם הוא מואשם יחד עם אחרים המזוהים עם ארגון "אל אסמאר", בפרשיית סחיטה באיומים.

רס"ב אדי קנטרוביץ', שייצג בדיון את תחנת נשר של המשטרה. מסר כי הוא "לא הספיק להגיע לאותו עצור שניסה למסור לו את המעטפה, הוא מסר את זה ונעצר מיד". התפיסה שנערכה באישור פרקליטות המדינה, תועדה כולה. הסמים לכאורה, כמה עשרות כדורים, נתפסו בחיפוש שנערך עליו.

חיפוש ייזום כנגד החזקת חומרים אסורים בבית הסוהר "מגידו" במהלכו אותרו ונתפסו חומר כתוב המסולק בתוך כיכר לחם וכן פינצטה ומחט מושחזת שהוסלקו בתוך בקבוק פלסטיק שהוחבא במזרן

10 ביוני 2024. דוברות שב"ס
פינצטה ומחט מושחזת אשר הוסלקו בתוך בקבוק פלסטיק שהוחבא במזרן בבית סוהר מגידו/דוברות שב"ס
חיפוש ייזום כנגד החזקת חומרים אסורים בבית הסוהר "מגידו" במהלכו אותרו ונתפסו חומר כתוב המסולק בתוך כיכר לחם וכן פינצטה ומחט מושחזת שהוסלקו בתוך בקבוק פלסטיק שהוחבא במזרן

10 ביוני 2024. דוברות שב"ס
חומר כתוב שהוסלק בתוך כיכר לחם בבית סוהר מגידו/דוברות שב"ס

עו"ד עאדל בויראת המייצג את עו"ד בלאל אגבריה עם עו"ד סארי עבוד ממשרדו, מסר לוואלה בהתייחסות כי "עורך הדין מייצג את האסיר בהליכים אזרחיים והגיע למתן שירות משפטי. הוא מכחיש כל החשדות ולא בכדי הוארך מעצרו ביממה בלבד לצורך סיום פעולות חקירה ברות שיבוש".

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך בשילוב זרועות חקירתי עם שרות בתי הסוהר במטרה למנוע הברחת סמים לתוך כותלי בתי הכלא". משירות בתי הסוהר נמסר כי "מידי יום נאבקים לוחמי הכליאה של שירות בתי הסוהר ולוחמי היחידות המיוחדות, במניעת הברחות לתוך בתי הכלא ואיתור חפצים וחומרים האסורים בהחזקה. מדובר בחלק מרצף פעילויות למען בטחון הסגל והציבור".

באירוע אחר אתמול, במהלך חיפוש ייזום כנגד החזקת חומרים אסורים בבית הסוהר "מגידו", אותרו ונתפסו-חומר כתוב המסולק בתוך כיכר לחם וכן פינצטה ומחט מושחזת אשר הוסלקו בתוך בקבוק פלסטיק שהוחבא במזרן. כנגד האסיר שבחזקתו נמצאו החומרים האסורים החל הליך משמעתי.

עדכון 11.6.23 בענינו של עורך הדין בלאל אגבאריה:

הבוקר, בבית משפט השלום חיפה, לאחר שאתמול האריך השופט בוריס שרמן את מעצרו ביממה, ולאחר שהמשטרה לא הופיעה עם כתב אישום או לכל הפחות הצהרת תובע, נעתרה סגנית הנשיאה השופטת מיכל דוידי לסנגורו, עורך הדין עאדל בויראת, ושיחררה אותו בתנאים הכוללים מעצר בית של 5 ימים והרחקה מבתי סוהר ובתי מעצר של 60 יום. הכול בהתחייבות עצמית וערבות שני אחיו בסך 10,000 ₪ כל אחת. החקירה בתחנת נשר בעיצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully