וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באהבה והערכה, יחיא סינוואר": זר פרחים נשלח ללשכתו של בני גנץ

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 16:00

פעילים מצעירי הציונות הדתית הניחו את הזר במחאה על פרישתו של גנץ מהממשלה. "הנאום של גנץ אתמול היה מתנה לסינוואר ולארגון הטרור חמאס", אמרו הפעילים. "כולנו ראינו אתמול את אלפי העזתים חוגגים בעקבות נאום הפרישה"

גנץ הכריז רשמית: "עוזבים את ממשלת החירום"/מערכת וואלה

פעילים מצעירי הציונות הדתית הניחו היום (שני) זר פרחים בכניסה ללשכתו של יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ - בעקבות הצהרתו אמש שבה הודיע על פרישה מהממשלה. הפעילים, כאמור, הניחו את הזר בכניסה ללשכת השר, וצירפו אליו דף עם תמונתו של בכיר חמאס יחיא סינוואר.

במכתב, כתבו הצעירים: "לבני גנץ, תודה רבה, בהערכה והוקרה, יחיא סינוואר". הטקסט נכתב בעברית ובערבית, ובסיומו הושם אימוג'י עם הסימון "V" - שמסמל לכאורה את ניצחונו של סינוואר.

"באהבה, יחיא סינואור": פעילים מצעירי הציונות הדתית הניחו זר פרחים בכניסה ללשכתו של גנץ. צעירי הציונות הדתית, אתר רשמי
"באהבה, יחיא סינואור": פעילים מצעירי הציונות הדתית הניחו זר פרחים בכניסה ללשכתו של גנץ/אתר רשמי, צעירי הציונות הדתית

"הנאום של גנץ אתמול היה מתנה לסינוואר ולארגון הטרור חמאס", אמרו הצעירים שהניחו את הזר. "בזמן שמטרתם היא לפלג את תושבי מדינת ישראל במטרה לפגוע בהם, גנץ נותן להם בדיוק את מה שהם רוצים במהלך שלו", אמרו.

לדבריהם, "כולנו ראינו אתמול את אלפי העזתים חוגגים בעקבות נאום הפרישה. בזמן מלחמה אנחנו צריכים להיות מאוחדים כנגד האויב, ולא להתפלג משיקולים פוליטיים זולים. אנו קוראים לכל עם ישראל: זה הזמן לאחדות. רק ביחד ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully