וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר גיורא פרי, שנשלח למאסר עולם על רצח אשתו, נמצא מת בתאו

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 10:02

פרי, רופא במקצועו שהתמחה ברפואה פנימית ודחופה, ירה באשתו חמישה כדורים בביתם במושב תלמי אליהו שבחבל אשכול בנובמבר 2019. "הוא נמצא ללא רוח חיים בתאו ונסיבותיו חוסות תחת צנעת המידע הרפואי", מסרו בשב"ס והדגישו: "הנסיבות ייבדקו"

בווידאו: גיורא פרי הורשע ברצח אשתו, אסתר אהרונוביץ', ב-2019/מערכת וואלה!

ד"ר גיורא פרי, שנשלח בחודש מרץ האחרון למאסר עולם על רצח אשתו אסתר אהרונוביץ', נמצא מת בתאו שבכלא ניצן. בדוברות שירות בתי הסוהר מסרו הבוקר (שני) כי "אסיר פלילי, בן 72, שריצה מאסר בבית הסוהר 'ניצן' נמצא ללא רוח חיים בתאו ונסיבותיו חוסות תחת צנעת המידע הרפואי. כבכל אירוע מסוג זה, הנסיבות ייבדקו".

פרי הורשע ברצח אשתו אסתר אהרונוביץ', בביתם במושב תלמי אליהו שבחבל אשכול בנובמבר 2019. הוא היה רופא במקצועו שהתמחה ברפואה פנימית ודחופה, ירה באשתו חמישה כדורים לאחר שהחלה בנקיטת צעדים משפטיים נגדו, בגין סכסוך כספי. בית המשפט הרשיע אותו בעבירה של רצח בכוונה, ולא בנסיבות מחמירות: "לא נמצאה סיבה שלא להסיק את המסקנה המתבקשת כי הנאשם רצח את המנוחה בכוונה".

הכרעת הדין של ד"ר גיורא פרי נאשם ברצח אשתו אסתר אהרונוביץ' בביתם בתלמי אליהו, בימ"ש מחוזי באר שבע, 20 ביולי 2023. ללא, אתר רשמי
הכרעת הדין של ד"ר גיורא פרי נאשם ברצח אשתו אסתר אהרונוביץ' בביתם בתלמי אליהו, בימ"ש מחוזי באר שבע, 20 ביולי 2023/אתר רשמי, ללא

לפי גזר הדין, בין פרי ואהרונוביץ', שהיו נשואים כעשר שנים, התגלעו מחלוקות כלכליות והתלקחו ויכוחים שגרמו לאהרונוביץ' לפתוח בהליך גירושין. בגזר הדין נכתב כי "הראיות הפורנזיות אינן מותירות ספק בכך שהנאשם רצח את המנוחה בכוונה, היינו כי בעת הירי - הנאשם רצה במות המנוחה. טענת הנאשם כי שגגה היא - נדחתה מכל וכל". אולם הדגישו כי "התזה לפיה הנאשם תכנן מראש לרצוח את המתלוננת, מסתברת מאוד, אך לא הוכחה מעבר לספק סביר".

לצד עונש המאסר, שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזרו על פרי גם את הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק - בסך של 258 אלף שקלים. השופטים טענו בהחלטתם כי אין נסיבות מקלות למעשיו. לדבריהם, "ההודאה והחרטה החוסכת זמן אינה מספקת" ו"מצבו הרפואי אינו קשה באופן חריג". כמו כן, טענו כי בעונש יש ערך חינוכי חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully