וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן: "הוא ראה את ההפגנות בשבי, וידע שנלחמים עליו. חשוב להמשיך"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 14:27

בני משפחתו של החטוף סיפרו כי אלמוג ושני החטופים אנדריי קוזלוב ושלומי זיו עזרו זה לזה בשבי, ואף שיחקו קלפים כדי להעביר את הזמן. אחותו סיפרה: "הוא צפה באל-ג'זירה, וראה את העצרות, וזה נתן לו המון כוח". במקביל, הוריו של אנדריי נחתו מרוסיה כדי לפגוש אותו בארץ

לאחר שעשו את דרכם מרוסיה לישראל, הוריו של אנדריי קוזלוב הגיעו לבית החולים שיבא/ארז הראל

בני משפחתו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן חשפו הבוקר (ראשון) פרטים חדשים על תקופת השבי של אלמוג ושני החטופים אנדריי קוזלוב ושלומי זיו, שהוחזקו יחד במרכז הרצועה. "הם החזיקו אחד את השני, עזרו אחד לשני בדברים הקטנים". הם הוסיפו: "לאלמוג היה חשוב להעביר מסר למשפחות האחרות: 'תמשיכו במה שאתם עושים בעצרות בשבת, חלק מהחטופים רואים את זה, וזה נותן להם הרבה כוח".

אבירם, דודו של אלמוג, סיפר כי שלושת החטופים שהוחזקו יחד הכירו זה את זה בשבי. "הם עזרו לספר אחד את השני, עזרו עם הגילוח ובדברים הקטנים. אנדריי לימד אותם רוסית והם למדו ביחד ערבית. הם העסיקו אחד את השני". עוד סיפרו בני המשפחתה שהשלושה שיחקו בקלפים כדי להעביר את הזמן בשבי.

גאות, אחותו של אלמוג, סיפרה בבית החולים שיבא, שם מאושפזים השלושה, כי מצבו של אחיה טוב. היא הודתה על התמיכה שקיבלה המשפחה ולכוחות הביטחון על המבצע הנועז. "חשוב לי להגיד שיש לנו עוד 120 חטופים שנמצאים בעזה", הדגישה.

רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא.. דובר צה"ל
אלמוג נפגש עם בני משפחתו, אתמול/דובר צה"ל

"הוא ידע שנלחמים עליו, הוא ראה אל-ג'זירה", סיפרה האחות. "חשוב לו להעביר מסר למשפחות האחרות: 'תמשיכו במה שאתם עושים בעצרות בשבת, חלק מהחטופים רואים את זה, וזה נותן להם המון כוח. אלמוג אמר לי להגיד את זה. תמשיכו לעשות את זה".

על ההודעה על שחרור אחריה מהשבי סיפרה: "לאמא יש יום הולדת היום והיא קיבלה את המתנה הכי טובה שיכלה לבקש. כולנו חיכינו לזה כל כך אז איזה כיף שזה קרה יום לפני".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לאחר שעשו את דרכם מרוסיה  לישראל, הוריו של אנדריי קוזלוב הגיעו לבית החולים שיבא. ארז הראל, אתר רשמי
הכניסה לבית החולים שיבא, הבוקר/אתר רשמי, ארז הראל

מוקדם יותר היום הגיעו הוריו של אנדריי קוזלוב למרכז הרפואי שיבא תל השומר, לאחר שעשו את דרכם אמש מרוסיה לישראל.

דודתו של קוזלוב קיבלה את פניו אתמול לאחר שחרורו ואמרה: "אני מאוד שמחה שאנדריי חזר. זו שמחה גדולה. ממש שמחה ודמעות. אני משתתפת בצער משפחת הלוחם ומאחלת לכל המשפחות שיקיריהם נשארו שם, שיחזרו כמה שיותר מהר".

אמש, קונסול ישראל בסנט פטרסבורג, טל שוורצמן, ליווה את הוריו של אנדריי לשדה התעופה, בעת שעשו את דרכם לישראל, לפגוש את בנם.

תמונות ראשונות של שלושמת החטופים ששחורר משבי חמאס במבצע צבאי 08 ביוני 2024. דובר צה"ל
אנדריי יורד מהמסוק לאחר שחולץ משבי חמאס. אתמול/דובר צה"ל

אנדריי קוזלוב בן 27, עלה מרוסיה לבדו לפני כשנה וחצי, וחי עם חבריו מפרויקט מסע לעולים חדשים שבו לקח חלק. ב-7 באוקטובר עבד אנדריי כמאבטח בפסטיבל נובה ברעים, והספיק לשלוח הודעות לחבריו שאין לו לאן לברוח והקשר עמו נותק בשעה 09:00. שלושה שבועות לאחר מכן, משפחתו עודכנה שהוא נחטף לעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully