וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתו של בועז במלכיה נהרס מפגיעת נ"ט, והוא מגיע לקיבוץ בכל בוקר: "יש פרי לקטוף"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 13:24

בועז פרי מנהל הפרדס של קיבוץ מלכיה, והמשיך לעשות זאת גם לאחר שהתפנה: "יש על העצים פרי שצריך לקטוף, יש טרקטורים שצריך לטפל בהם, לבקר את הסוסים באורווה". פרי כואב את המכה שספג, אבל מבחינתו מחר זה עוד יום עבודה בפרדס. בבוקר הוא יבוא לעבוד: "מחר קוטפים"

ביתו של בועז פרי במלכיה נהרס מפגיעת נ״ט, 9 ביוני 2024/באדיבות המשפחה

בועז פרי התפנה מביתו בתחילת המלחמה, יחד עם כל תושבי קיבוץ מלכיה, אבל ממשיך להגיע למלכיה מדי בוקר. הוא מנהל הפרדס של הקיבוץ, "יש על העצים פרי שצריך לקטוף, יש טרקטורים שצריך לטפל בהם, לבקר את הסוסים באורווה של בית הספר לרכיבה שהקמתי וצריך גם לבקר את אבא שלי", הסביר פרי.

כן, אביו בן ה-86 מתעקש לגור בביתו במלכיה. "הוא יצא עם כולם, אבל לאחרונה הוא אמר שהוא לא יכול יותר להיות מחוץ לבית והחליט לחזור למלכיה. ניסינו לשכנע אותו שלא יחזור הביתה, אבל לא הצלחנו", אמר פרי בהשלמה.

בביקוריו היומיים במלכיה, פרי גם עובר בביתו. אחרי שנכשל בניסיונתיו לשכנע את אביו שלא לחזור למלכיה, גם הוא החל לשקול שיבה הביתה. " היום הקלפים נטרפו", אמר. אחר הצהריים נורו לקיבוץ מספר רקטות וכנראה גם טילי נ"ט. ביתו של פרי נפגע ונהרס לגמרי. אם זה היה קורה ביום חול, יש סיכוי שאני הייתי נפגע", אמר.

ביתו של בועז פרי במלכיה נהרס מפגיעת נ״ט, 9 ביוני 2024. באדיבות המצולמים
ביתו של בועז פרי במלכיה נהרס מפגיעת נ״ט, 9 ביוני 2024/באדיבות המצולמים
ביתו של בועז פרי במלכיה נהרס מפגיעת נ״ט, 9 ביוני 2024. באדיבות המצולמים
ביתו של בועז פרי במלכיה נהרס מפגיעת נ״ט, 9 ביוני 2024/באדיבות המצולמים
השריפה שפרצה במשגב עם. כיתת הכוננות משגב עם, אתר רשמי
השריפה שפרצה במשגב עם/אתר רשמי, כיתת הכוננות משגב עם
בועז פרי בפרדס. באדיבות המצולמים
בועז פרי בפרדס/באדיבות המצולמים

גם הקיבוץ השכן ממזרח, משגב עם, בער אתמול בעקבות מטחי הרקטות וטילי נ"ט שנורו מלבנון. שוב השילוב של הפיצוצים החום, העשבים הרבים והיובש - הציתו אש. הלהבות התפשטו במהירות ואחזו בעצים שבחזית הקיבוץ ובשלב מסויים אף איימו לפגוע בבתי השכונה הסמוכה. שוב הוכחה חשיבות נוכחותם של חברי כתת הכוננות. שעה ארוכה הם נלחמו באש ובשלב מסויים הגיעו לעזרתם חברי כתת הכוננות מקיבוץ כפר גלעדי. אחרי מספר שעות הם בלמו את האש, לפני שהגיעה לבתים.

באותו זמן התקשרו מכתת הכוננות של מלכיה לעדכן את פרי על הבית שלו שנהרס לחלוטין. אחר כך גם בנו, חבר בכתת הכוננות של מלכיה, בא לראות את הבית ההרוס. פרי כואב את המכה שספג, אבל מבחינתו מחר זה עוד יום עבודה בפרדס של מלכיה. בבוקר הוא יבוא לעבוד." מחר קוטפים", הבהיר. כשהמלחמה תיגמר וניתן יהיה לשוב הביתה פרי אומר נחרצות כי אין לו כל ספק שהוא יחזור למקום שבו נולד וחי את חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully