וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפים הפגינו ברחבי הארץ להחלפת הממשלה והשבת החטופים: "נתניהו לא הלך לאף הלוויה"

עודכן לאחרונה: 8.6.2024 / 23:26

גם השבוע - התאספו מפגינים בכיכר החטופים, צומת קפלן ומוקדים רבים בארץ, ועל רקע המבצע לשחרור החטופים מרצועת עזה, מחו: "אנו לא שוכחים מי האשם בהפקרת אזרחים ישראלים שנחטפו ממסיבה ומבתיהם". בתל אביב הופעלה מכת"זית, בחיפה - נעצרו שלושה מפגינים, שבהמשך שוחררו

מכתזית מופעלת על מפגינים להחלפת הממשלה בתל אביב/מערכת וואלה

עשרות אלפים הפגינו הערב (שבת) בכיכר החטופים, בצומת קפלן וב-60 מוקדי הפגנות ברחבי הארץ להשבת החטופים וקריאה לבחירות.

רותם קופר, בנו של עמירם קופר שהשבוע התבשרו על הירצחו בשבי אמר בעצרת בכיכר החטופים: "אבא ברצוני לבקש ממך סליחה על כך שנכשלנו כולנו, ראש ממשלת ישראל ועד אחרון אזרחיה, לשחרר אותך ואת חבריך מהשבי. תפקידה של מנהיגות אחראית ואמיצה הוא ליזום ולייצר הזדמנויות שיכלו להביא לשחרורך כמו גם של רבים אחרים מבעוד מועד, אך לצערי לא כך היה הדבר. הסיפור הזה, אבא, יכול וצריך היה להיגמר אחרת ועל כך הדם רותח והנפש דואבת. הם נרצחו בשבי לאחר שהתקבלו מהם אותות חיים לאורך תקופה ארוכה. הם היו יכולים וצריכים לחזור בחיים לארצם ולבני משפחותיהם! רציחתם היא אות קלון, ומראה עצובה על משמעות מסמוס ועיכוב העסקאות הקודמות".

בצומת קפלן, הופעלה מכת"זית נגד המפגינים. "שמונה חודשים שאנחנו מלקקים את פצעינו, קוברים את מתינו, נלחמים בכל החזיתות: והם? ממלכתיות? אחדות? מכונת הרעל מסבירה שנרצחים פה בגלל דעות פוליטיות. ראש ממשלת הבייס, זה שרץ היום להצטלם עם הצלחה צבאית, הוא לא הלך לאף הלוויה, זה נשמע למישהו פה הגיוני?", קראו הדוברים במחאה. "רק מיליון איש ברחובות יחזירו את ישראל למסלול. אנחנו נגדל ונהיה המיליון האלה. תרימו ראש, תאמינו, אנחנו נבנה מחדש. ונמשיך להלחם רק על דבר אחד: להיות עם חופשי בארצנו".

אלפים צעדו והפגינו בחיפה גם במוצאי שבת זו. כאלף איש הפגינו בקיסריה. "מוקד קיסריה שמח יחד עם המשפחות ועם כל ישראל בשחרור ארבעה החטופים, תודה לצה"ל ולשב"כ", נמסר מטעמו, "אנו לא שוכחים מי האשם בהפקרת אזרחים ישראלים שנחטפו ממסיבה ומבתיהם. מוקד קיסריה קורא להדיח את האשם מקיסריה שהביא על מדינת ישראל שורת אסונות. נמשיך עד להדחה, כדי שנוכל להתחיל לשקם את ישראל". אלפים הפגינו בצמתים אחרים בצפון בהם צומת כרכור אותו חסמו לסירוגין וצומת נהלל שם נאם הרמטכ"ל ושר הבטחון לשעבר משה בוגי יעלון.

עשרות אלפי אזרחים הפגינו הערב בצומת עזריאלי (קפלן) בתל אביב בקריאה לבחירות עכשיו. אמיר גולדשטיין, אתר רשמי
עשרות אלפי אזרחים הפגינו הערב בצומת עזריאלי (קפלן) בתל אביב בקריאה לבחירות עכשיו/אתר רשמי, אמיר גולדשטיין
מכתזית מופעלת על מפגינים להחלפת הממשלה בתל אביב. ללא, מערכת וואלה
מכתזית מופעלת על מפגינים להחלפת הממשלה בתל אביב/מערכת וואלה, ללא

בדבריו התייחס יעלון לחילוץ ההרואי וכינה את היום, "יום מרגש, בו שוחררו ארבעה מחטופינו, במבצע נועז של כוחות צה"ל, ימ"מ ושב"כ בלב מחנה הפליטים נוציראת". הוא בירך את השבים וציין לשבח את כוחות הבטחון והוסיף, "הערב הלב מתמלא גאווה, אך איננו שוכחים שכבר 246 ימים - כ- 1,500 נרצחים ונופלים, אלפי פצועים, 120 חטופים בידי החמאס ומעל 150,000 מפונים מבתיהם - וממשלת המשיחיים, המשתמטים והמושחתים עדיין לא החליטה מהי מטרת המלחמה ומהו מצב הסיום ('היום שאחרי')".

"בושה!", אמר, "הנאשם נתניהו, אתה אחראי העל למחדל הביטחוני החמור בתולדות המדינה. אתה שמסרב לקחת אחריות, וממשיך להיאחז בשלטון, ומבחינתך - שהמדינה תישרף". מפגיני צומת כרכור קראו הערב למחות כי "השמחה על שחרור החטופים נמהלת בצער ודאגה לגורל 120 החטופים הנוספים ומותו של לוחם ימ"מ ארנון זמורה", בהודעה מטעמם מסרו, "ההפקרה ממשיכה וממשלת החורבן עדיין פה".

שלושה נעצרו במהלך ההפגנה בחיפה, ובהמשך דיווחה על שחרורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully