וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחנה הממלכתי לא מתרגשים מקריאות נתניהו לאחדות: "נתעורר עם אותן בעיות שהוא מסרב לפתור"

עודכן לאחרונה: 8.6.2024 / 22:08

גנץ יקיים מחר התייעצות אחרי דחיית ההצהרה על פרישה מהממשלה בשל מבצע חילוץ החטופים. גורמים במפלגתו מבהירים כי אין כרגע שינוי בהחלטה. "שום דבר לא השתנה אסטרטגית, זה אירוע טקטי. נתניהו עדיין מסרב לקבל את ההחלטות הנדרשות לביטחון המדינה"

גנץ: במקום לגבש מתווה לגיוס חרדים, הממשלה הייתה עסוקה בהפיכה משטרית/לשכת השר בני גנץ

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ יקיים מחר התייעצות פוליטית על מועד פרישתו מהממשלה. גורמים במחנה הממלכתי אומרים כי אין שינוי כרגע בהחלטה לפרוש מהממשלה, ומדגישים כי ההצהרה שתוכננה להתקיים הערב רק נדחתה בשל מבצע חילוץ החטופים ולא בוטלה. "שום דבר לא השתנה אסטרטגית, זה אירוע טקטי. מחר בבוקר נתעורר לאותן בעיות שגנץ הצביע עליהן בנאומו לפני כשלושה שבועות, עם אותן בעיות אסטרטגיות שנתניהו מסרב לפתור. כל מה שגנץ אמר אז עדיין תקף".

באשר לקריאת ראש הממשלה לגנץ להישאר בממשלה בשם האחדות, אומרים במחנה הממלכתי: "אחדות זה לא מס שפתיים וסיסמאות, גנץ עושה אחדות מאז ה-7 באוקטובר. ההודעות של נתניהו לא מרגשות כי מבחינת מעשים בשטח - שום דבר לא השתנה. הוא מסרב לקבל את ההחלטות האסטרטגיות הנדרשות לביטחון המדינה".

גנץ: במקום לגבש מתווה לגיוס חרדים, הממשלה הייתה עסוקה בהפיכה משטרית. לשכת השר בני גנץ, אתר רשמי
גנץ: במקום לגבש מתווה לגיוס חרדים, הממשלה הייתה עסוקה בהפיכה משטרית/אתר רשמי, לשכת השר בני גנץ

לפני כשלושה שבועות גנץ הציב לנתניהו אולטימטום להמשך ישיבתו בממשלת החירום, והציג רשימה של 6 דרישות, בהן השבת החטופים, קידום חלופה שלטונית לחמאס בעזה והחזרת תושבי הצפון לבתיהם, בדרישה שהן יאומצו עד ה-8 ביוני. אחרי שנתניהו דחה את האולטימטום ולא קידם אף אחת מהדרישות במשך שלושה שבועות, גנץ נערך להודיע על פרישתו הערב אבל לאור מבצע חילוץ החטופים דחה את ההצהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully