וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הבית הנוסף שלי": משרדו של פהד נהרס במטח לקריית שמונה, אך הוא נחוש לחזור אליו

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 15:36

פהד ספדי נמנה על מיעוט בקרב האוכלוסייה בישובים הדרוזים ברמת הגולן שתומכים במוצהר במדינת ישראל. מראה הזכוכיות המנותצות במשרדו מעורר בו תחושה קשה, אך אין לו שום ספק שקריית שמונה וגם המשרד יחזרו לקדמותם: "זו העיר שאני הכי אוהב, לא נוותר עליה"

זגוגיות התנפצו בקניון בק"ש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

משרדו של עו"ד פהד ספדי בקריית שמונה הוא זה שספג את הפגיעה הקשה ביותר בנפילה אמש בקריית שמונה. עד כה, לא ברור אם הפיצוץ בקניון בו נמצא משרדו של ספדי, נגרם מפגיעה ישירה או שברי יירוט.

הנזק במשרדו של עו"ד פהד ספדי בקניון בקרית שמונה. באדיבות המצולמים
הרס במשרדו של פהד ספדי/באדיבות המצולמים
הנזק במשרדו של עו"ד פהד ספדי בקניון בקרית שמונה. באדיבות המצולמים
הרס במשרדו של פהד ספדי/באדיבות המצולמים

ספדי, דרוזי מכפר מסעדה שברמת הגולן, שכר את המשרד לפני ארבע שנים. הוא נמנה על מיעוט בקרב האוכלוסייה בישובים הדרוזים ברמת הגולן שמחזיקים בתעודת זהות ישראלית ותומכים במוצהר במדינת ישראל. אמש, אחרי ששמע על הפגיעה בקניון, מיהר לנסוע לקריית שמונה, אבל בשל החשש מירי נוסף, כוחות הביטחון במקום מנעו ממנו להכנס לקניון. היום נסע לשם שוב ונכנס למשרדו ההרוס.

זגוגיות התנפצו בקניון בק"ש. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"המשרד הרוס, אני מסתכל לתקרה ורואה שמיים". נפילה בקניון בקריית שמונה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"זאת תחושה קשה מאוד", אמר. "זה מקום שהוא בית נוסף שלי, כאן אני נמצא שעות ארוכות מדי יום, אני חי ונושם את המקום הזה וזה מקור הפרנסה של משפחתי. עכשיו אני עומד בתוך משרד הרוס, מסתכל לתקרה ורואה שמיים. אני עומד כאן לבד עם השומר, בבניין אין חשמל וההרגשה קשה. אני שואל את עצמי מה קורה, איך הגענו למצב הזה?".

הנזק במשרדו של עו"ד פהד ספדי בקניון בקרית שמונה. באדיבות המצולמים
"אחזור, אין שאלה בכלל, נקים הכל מחדש". פהד ספדי במשרדו/באדיבות המצולמים

כשיצא מהמבנה ההרוס ומהעיר השוממת הבטיח כי, "ברגע שיתאפשר לי ואחרי שהמשרד ישופץ, אני אחזור אליו, אין בכלל שאלה בקשר לכך. אנחנו נוותר על קרית שמונה? נסתלק מפה? מה פתאום. זאת העיר שאני אוהב, נקים הכל מחדש", אמר בדרך לביתו, בעוד בני המשפחה מעדכנים אותו על התרעת צבע אדום בצפון רמת הגולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully