וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של החשוד שניסה לדקור שוטר בירושלים

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 15:04

מחקירת האירוע, החשוד, בעל רקע פסיכיאטרי, ניסה אמש לדקור קצין משטרה ונורה כמה פעמים. החשוד פונה לבית החולים באורח קשה ובמשטרה שללו את החשד כי מדובר באירוע פח"ע. היום, ביהמ"ש האריך את מעצרו בשבוע

תיעוד ניסיון דקירת השוטר בירושלים, 7 ביוני 2024/דוברות המשטרה

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שישי) בשבוע את מעצרו של החשוד בן 25 שנורה אמש על ידי שוטר בעיר ונפצע באורח קשה, לאחר שלפי החשד תקף אותו עם מספריים במהלך מרדף אחריו. לפי המשטרה, התקבל דיווח על חשוד שרדף אחר אישה עם סכין וניסה להיכנס לביתה. שוטר סיור שהוקפץ למקום זיהה את החשוד והחל לרדוף אחריו. בין השניים התפתח מאבק, כשבמהלכו ניסה החשוד לדקור את השוטר, והוא בתגובה ירה לעברו כמה כדורים ופצע אותו באורח קשה.

החשוד פונה לבית חולים מונשם ומורדם כשהוא סובל מפגיעות ירי בבטנו. במהלך הדיון בבית משפט אישרו במשטרה כי לחשוד רקע פסיכיאטרי.

המספריים ששימשו את החשוד בזירת האירוע בירושלים. 6 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
המספריים ששימשו את החשוד בזירת האירוע בירושלים. 6 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר אמש כי התקבל דיווח במשטרת ירושלים על אדם חמוש בחפץ חד בידו, רודף אחרי אנשים ברחוב שמואל הנביא בעיר, ואף ניסה לדקור אישה בגן משחקים ולפרוץ לרכבים. על פי החשד, החשוד ניסה לפתוח את דלת הניידת ולדקור את קצין המשטרה שהגיע למקום. החשוד החל בריצה לעבר אזרח שרכב על אופניים, שדד ממנו את האופניים בכוח והתחיל בנסיעה לכיוון רחוב זקס. הקצין החל במרדף אחריו בסיוע אזרח נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת האירוע בירושלים. 6 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע בירושלים. 6 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל

בהמשך, החשוד פתח בריצה והסתער לעבר הקצין כשהוא אוחז במספריים והפיל אותו על הרצפה בניסיון לדקור אותו. הקצין ביצע ירי לעבר החשוד עם שוטרים נוספים שהגיעו למקום, השתלטו עליו ועצרו אותו. הקצין פונה לבית החולים במצב קל, עם חבלות בראשו ובגבו. החשוד בן 25, נפצע באורח קשה ופונה אף הוא לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בתוך זמן קצר, נשלל החשד לפח"ע והתברר כי הרקע למקרה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully