וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"נערה הגמישה בעולם" הדהימה עם שיא גינס ב"שפגאטים"

26.6.2024 / 0:04

ליברטי בארוס כבר שברה כמה שיאים בהתעמלות והפכה לאגדה בתחומה. כעת היא העלתה לרשת ביצוע שזיכה אותה בשיא חדש וגרם גם לאנשי "גוט טאלנט" להתפעל ממנה. צפו

היילדה הכי גמישה בעולם מדגימה את היכולות שלה - על מדרגות נעות/libertybarros

כל נערה יודעת שלבצע "שפגאט" זה ממש לא קל. אלא אם כן קוראים לך ליברטי בארוס. "הנערה הגמישה בעולם" הדהימה את כולם כששברה את שיא גינס לביצוע שפגאטים בדקה אחת.

הנערה הבריטית בת ה-16 השתתפה בעבר בתוכניות "Got Talent" גם בבריטניה וגם בספרד וכבר מככבת עם ארבעה שיאי גינס: בהישגים ביזאריים כמו ההליכה המהירה ביותר למרחק 20 מטר עם גב מכופף אחורה. כעת, בסרטון חדש שהיא העלתה לאינסטגרם שלה, רואים אותה שוברת שיא עולם נוסף במספר הגדול ביותר של שפגאטים שנעשו בדקה אחת.

הכותרת של הסרטון הייתה: "מספר השפגאטים הגדול ביותר בדקה. 42 על ידי ליברטי בארוס". זה אולי נראה כואב מאוד עבור רבים מאיתנו, אבל זה נראה כלא כלום עבורה, שעשתה את זה בקלילות עם חיוך.

צפו בשיא שלה

הגולשים ברשתות חברתיות לא יכלו להאמין כמה זה נראה קל עבור הנערה, ופירגנו לה בתגובות. כשגולש אחד כתב: "אני לא בטוח לגבי מצב הקולטנים העצביים הנשיים באזור הזה, אבל לצפות בזה היה כואב בתור גבר."

אביה של ליברטי, ראם בארוס, שיבח את מועדון ההתעמלות שבו התאמנה ליברטי בילדותה. הוא ציין כי המועדון היה חשוב מאוד בפיתוח הכישורים של בתו והצלחתה בתחום ההתעמלות.

עוד שיאי גינס
האישה עם הרגליים הארוכות בעולם חושפת את הקשיים בדייטים

שברה את שיא גינס עם 15,000 פירסינג, כולל 3,500 רק ב.. נרתיק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

תראו כמה היא גמישה

רק בשנת 2017 גילתה ילדת הפלא את הכשרון הטבעי שלה, לאחר שבמשך זמן רב, לא יכלה לפתח את כישרונותיה עקב בעיות נשימה מתמשכות, עד יום גורלי אחד שבו ליברטי חיקתה את תנועות הריקוד לשיר Umbrella של ריהאנה. "רק כשהייתי בת 10 צפיתי בקליפ של ריהאנה והעתקתי מהלך שהיא עשתה בו. עשיתי את זה והלכתי עד הסוף. אחורה וכשעליתי - קשיי הנשימה נעלמו. זה היה מטורף. זה היה נס מוחלט".

אביה אמר: "היא פיתחה גמישות בעצמה באמצעות תנועה - היא התקדמה והמשיכה להגדיל את טווח התנועה שלה עם השנים. היא רצתה לנסות התעמלות והייתה יותר גמישה משאר האנשים בחוגי ההתעמלות - אז המדריכים המליצו ללכת לחוג אקרובטיקה ואותו דבר קרה גם שם"

והנה עוד שיאי גינס שלה

אביה אמר: "היא פיתחה גמישות בעצמה באמצעות תנועה - היא התקדמה והמשיכה להגדיל את טווח התנועה שלה עם השנים. היא רצתה לנסות התעמלות והייתה יותר גמישה משאר האנשים בחוגי ההתעמלות - אז המדריכים המליצו ללכת לחוג אקרובטיקה ואותו דבר קרה גם שם".

"ליברטי גמישה אבל לא רק במונחים של תנועה, זה עובר לאורך כל הגוף שלה - נראה שיש לה איזושהי יכולת לשלוט בחלקים בגופה שבהם רובנו לא יכולים לשלוט", אמר אביה.

הנערה ממשיכה לפרוץ גבולות של מה שאפשר לעשות עם היכולות המדהימות שלה.
על התהילה שלה היא אמרה: "כרגע אני פשוט שמחה ומאושרת להיות בריאה. אני פשוט אסירת תודה על כך שכל זה קורה. זה מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully