וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צה"ל חיסל ביממה האחרונה כ-40 מחבלים ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 20:58

צה"ל הרג במהלך הלילה יותר מ-30 מחבלים הלילה במחנה נוציראת שברצועת עזה. שמונה מחבלים נוספים חוסלו הבוקר באזור שאטי. בהם, חולייה שהסתתרה בבית ספר של אונר"א. "חייבים להיות התקפיים - אחרת חמאס יחשוב שיש מרחבים בטוחים עבורו"

תיעוד מחיסול חוליית המחבלים שניסתה לחצות לשטח ישראל ממרחב רפיח/דובר צה"ל

צה"ל הרג במהלך הלילה ‏(חמישי) יותר מ-30 מחבלים הלילה במחנה נוציראת שברצועת עזה. שמונה מחבלים נוספים חוסלו הבוקר באזור שאטי. דובר צה"ל פרסם תיעוד של חוליית מחבלים שחוסלה במהלך הלילה.

לדברי גורם ביטחוני הזרוע הצבאית של החמאס פעלה בחודשים להפוך את המחסות והאיתורים הרגישים למקומות מסתור עבור פעילות טרור. פיקוד הדרום יחד עם השב"כ, אמ"ן וחיל האוויר ביצעו כעשרים תקיפות באיתורים רגישים בשבועות האחרונים.

כמו כן, גורם ביטחוני נוסף מוסר כי המציאות המתהווה ברצועת עזה מחייבת את המערכת הביטחונית להיות התקפית ולנהל סיכונים אחרת יווצר חלל וחמאס עלול לחשוב שיש מרחבים בטוחים מבחינתו.

תעודות הזהות של המחבלים שחוסלו בבית הספר בנוציראת6 ביוני 2024. דובר צה"ל
תעודות הזהות של המחבלים שחוסלו בבית הספר בנוציראת6 ביוני 2024/דובר צה"ל

חלק מהמחבלים שחוסלו הסתתרו במתחם חמאס שנמצא בבית ספר של אונר"א בנוציראת.

"בדיקות חוזי מהאוויר, שימוש בחוזי מדויק ומידע מודיעיני שימשו את הכוחות כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה בבלתי מעורבים", נכתב בהודעת דובר צה"ל על התקיפה. מוקדם יותר הלילה, גוף תקשורת שנשלט על ידי ארגון הטרור חמאס פרסם ידיעה שלפיה 40 עקורים פלסטינים ששהו בתוך בית הספר נהרגו בתקיפה ישראלית.

דובר צה"ל בשפה הערבית סא"ל אביחי אדרעי השיב הבוקר לטענות של משרד התקשורת של חמאס בעניין התקיפה. "המשרד יודע היטב שהכיתות שהיו על כוונת היו מחסה לדאעש, חמאס וג'יהאד", אמר והוסיף: "דובר המשרד השקרן הזה מפיץ שקרים מתחילת המלחמה, בדה מעשי טבח ומכסה על פשעי דאעש-חמאס מ-7 באוקטובר ועד היום". לדבריו, "כיתות אלו שבתוך מתחם בית הספר שיכנו מחבלים רבים, כולל חברי האליטה של ​​חמאס והג'יהאד, וכולל אלה שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר. תפסיקו לשקר ולהסית, המסכה שלכם נפלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully