וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת המחנה הממלכתי מתכנסת לקראת פקיעת האולטימטום לפרישה מהממשלה

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 19:22

לפי גורמים במפלגה, בשלב זה אין שינוי בהחלטה לפרוש מממשלת החירום, שעל פי הודעת גנץ התחייבה לפרוש ב-8.6, אלא אם כן תתרחש התפתחות משמעותית במגעים לעסקה לשחרור חטופים בימים הקרובים. עינב צנגאוקר פנתה לגנץ בבקשה לא לפרוש: אתה תפקיר את החטופים, רה"מ ויתר עליהם

ענת צנגאוקר בשיחה עם בני גנץ/ללא קרדיט

סיעת המחנה הממלכתי מתכנסת בשעה זו (חמישי) בתל אביב, לקראת פקיעת האולטימטום שיו"ר המפלגה בני גנץ הציב להמשך הישיבה בממשלת החירום ביום שבת, 8.6. לפי גורמים במפלגה, בשלב זה אין שינוי בהחלטה לפרוש מהממשלה, אלא אם כן תתרחש התפתחות משמעותית במגעים לעסקה לשחרור חטופים בימים הקרובים.

במחנה הממלכתי תיכננו לפרוש כבר השבוע, ולהקדים את פרישתם עוד לפני הדדליין שגנץ נקב בו לפני כשלושה שבועות, אך עיכבו את הפרישה על רקע נאום נשיא ארה"ב גו ביידן וההמתנה לתשובת חמאס על המתווה הישראלי לשחרור החטופים. במפלגתו של גנץ אומרים כי הם מקבלים בקשות ממשפחות חטופים שלא לפרוש מחשש שזה יפגע בסיכוי להגיע לעסקה.

גדי איזנקוט, בני גנץ. נעם ריבקין פנטון, פלאש 90
גדי איזנקוט, בני גנץ/פלאש 90, נעם ריבקין פנטון

עינב צנגאוקר, אמו של מתן החטוף בעזה, פגשה היום את גנץ בביקור אצל משפחתו של החטוף יורם מצגר שנרצח בשבי, ופנתה אליו בבקשה שלא לפרוש: "אם תצא בצאת שבת בדדליין שהעמדת, מה אז יהיה? אתה תפקיר גם את החטופים. ראש הממשלה החליט לוותר עליהם, ממשלת ישראל החליטה לוותר עליהם, איפה האחריות שלך? אתה מפקיר את מתן למוות?" גנץ השיב: "אני מחויב למאבק הזה, לא משנה מאיזה מקום אני נמצא. מתוך הממשלה, מחוץ לממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully