וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שובר השמאלנים" מהטיקטוק הועמד לדין: "לשרוף את נשות קפלן"

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 22:45

בגין הסתה לטרור: כתב אישום הוגש נגד קובי יתח מחיפה. יתח קרא לאלימות רצחנית והפנה ביטויים קשים נגד אנשי שמאל ודמויות ציבוריות בהן שקמה ברסלר, אהוד ברק, נשיאת ביהמ"ש העליון, הרמטכ"ל ועוד. מעצרו הוארך עד החלטה אחרת

נער מהצפון שמאושם בהסתה לטרור/דוברות משטרת ישראל

בבית משפט השלום בחיפה הוגש (חמישי) כתב אישום כנגד תושב שכונת רוממה בן 42, יעקב קובי יתח, בגין הסתה לטרור ואלימות קשה כנגד "שמאלנים" ועבירה של ניסיון איומים שביצע באמצעות שלושה חשבונות טיקטוק.

מכתב האישום עולה לא רק סרטון הטיקטוק שעלה לכותרות לפני כשבועיים. הפרקליטות טוענת שמפריקת טלפון הסמסונג הנייד שלו עלה שבשמונת החדשים האחרונים, עד שנעצר ב-27 למאי, הוא פרסם שמונה סרטונים בהם הוא נחזה קורא קריאות ישירות לביצוע מעשי טרור וכן קריאה לביצוע מעשה אלימות נגד ציבור המפגיני, כלפי אישים שונים ואנשים המזוהים לדידו עם עמדותיהם של המפגינים, וכן ניסה לאיים על אנשים שונים. בחקירתו בשב"כ ויחידת לה"ב מסר כי מטרתו היתה "להפחיד את המפגינים".

יעקב יתח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"כל קפלניסט יהיה נכה לעתיד". החשוד יעקב יתח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האיומים והקללות שפרסם יתח ברשתות:

  • "תדעו כל משתתפי קפלן, מהכי גדולה שקמה ברסלר עד להכי קטן שלא ידע למה הוא שם בכלל - אנחנו נשבור לכם את הידיים ואת הרגליים. נעקוב אחריכם לקיבוצים, לאיפה שאתם גרים, בשכונות של השרמוטות שלכם, של הפדופילים".
  • "רונן בר ראש השב"כ - ההומו הנאצי".
  • "הרמטכ"ל שנגוע בצמרת של נאצים".
  • "לשרוף את נשות קפלן".
  • "אדם שאינו יודע בחוש שצריך למגר את כל החברה השמאלנית בכל מחיר, חוקי או לא, גרזנים לראש, דקירות בפנים, הוא ישלם גם כל קפלניסט יהיה נכה לעתיד, לבוא ולא רק הוא, גם ילדיו".
  • "כל אדם בארץ שמחזיק בבזיק של שמאלניות לאחר השבע באוקטובר מצידי צריך לרצוח אותו, צריך לעקוב אחריו ולרצוח אותו".
  • ע"פ כתב האישום הוא, טען כי "שופטי בג"ץ זה נצר עמלק ממשיכים של היטלר", הודיע "נרצח אותם ואת הילדים שלהם ".
  • "אדם שאינו יודע בחוש שצריך למגר את כל החברה השמאלנית מפה בכל מחיר, חוקי או לא, גרזנים לראש, דקירות בפנים - הוא ישלם גם".
  • "כל קפלניסט יהיה נכה לעתיד לבוא. ולא רק הוא, גם ילדיו אם הייתם יודעים שיש כבר עשרות קבוצות בוואצפ, דנים איך נגמור אתכם, הייתם רועדים לצאת מהבית".
  • "אנחנו נשרוף אתכם ואת הילדים שלכם באור היום, לא בחושך - לאור היום. בקרוב, התחלה חדשה. עידן חדש החל. כהניזם".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הסרטון שפרסם יעקב קובי יתח/מתוך תיק החקירה

כתב האישום הוגש באישור היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה. באיומיו נקב יתח בכתובתה לכאורה של נשיאת בית המשפט העליון לשעבר, השופטת אסתר חיות וציין כי "יש נשקים ויש הכל, בקרוב אנחנו מגיעים".

התובעת, עו"ד שרה גרין ממחלקת הסייבר בפרקליטות, מציינת כי ליתח יש הרשעה משנת 2021 בגין איומים. בגין אותם איומים הוטל עליו מאסר על תנאי של שלושה חדשים לשלוש שנים, וכעת היא מבקשת את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. היא מציינת כי "הסיכון הפוטנציאלי מביצוע עבירות כאמור הוא ממשי וניכר, שכן מדובר בהתבטאויות מסיתות ומאיימות, הכוללות קריאות לאלימות קשה ומפורשת, וזאת על רקע אווירה ציבורית מתוחה השוררת במדינת ישראל". השופט בוריס שרמן ידון בבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully