וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' לנתניהו: "תן פקודה לניצחון. צא למלחמה בחיזבאללה - תכניע ותשמיד"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 21:38

"תעביר את רצועת הביטחון מהגליל אל דרום לבנון", דרש סמוטריץ' מנתניהו בנאומו ברחבת הכותל המערבי -עם סיום צעדת הדגלים. בן גביר הוסיף: "ירושלים שלנו, הר הבית שלנו - היום התפללו שם יהודים בחופשיות". בלשכת נתניהו דחו את דבריו: "הסטטוס קוו בהר הבית לא השתנה"

מצעד הדגלים 2024/מעריב

יו"ר הציונות הדתית ושר האוצר, בצלאל סמוטריץ', נאם הערב (רביעי) ברחבת הכותל המערבי - עם סיום הצעדה וריקוד הדגלים שהתקיים בעיר לציון יום ירושלים. בנאומו, פנה סמוטריץ' לראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אני קורא מכאן לרה"מ - תן את הפקודה לניצחון".

"אני קורא מכאן לראש הממשלה, מכאן, מרחבת הכותל המערבי במקום שהכל מתחיל ובזמן המיוחד הזה, אדוני ראש הממשלה קבל כוח מהרבבות שנמצאים כאן ותן את הפקודה. צא למלחמה בחיזבאללה, תכניע, תשמיד, תעביר את רצועת הביטחון מהגליל אל דרום לבנון".

סמוטריץ' המשיך: "תן ללוחמים הגיבורים שלנו לנצח, להחזיר לנו את הכבוד הלאומי, את הגאווה הלאומית ואת הביטחון ולאפשר לתושבים הגיבורים לחזור הביתה בבטחה. לבנות את חבלי הארץ בדרום ובצפון פי שלוש, ארבע וחמש כי זה הניצחון האמתי".

בצלאל סמוטריץ'. חיים גולדברג, פלאש 90
בצלאל סמוטריץ'/פלאש 90, חיים גולדברג

עוד אמר שר האוצר: "אדוני ראש הממשלה, עם ישראל מאחוריך. המפלצות של חמאס שיצאו לטבח בשמחת תורה הגדירו את זה 'תופן אל אקצא'. הם יודעים מצוין שמכאן, מהמקום הזה, הכל מתחיל. שהקשר החי העוצמתי והעמוק של עם ישראל לארץ ישראל מתחיל מכאן מירושלים מהר הבית מההיסטוריה מההבטחה האלוקית מהתנ"ך. גם אנחנו מבינים את זה ושואבים מכאן אמונה, נחישות ועוצמה ומכאן מחזקים את לוחמי צה"ל. נרדוף אויבנו ומשמידים ולא נשוב עד כלותם".

גם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מסר הצהרה לתקשורת בשער שכם בירושלים במסגרת הצעדה שבה לקח חלק: "סיימתי עכשיו הערכת מצב במגרש הרוסים, וחזרתי לכאן בשביל דבר אחד להעביר מסר לחמאס ולכל בית בעזה ובצפון - יש תמונות של הר הבית ויש תמונות של ירושלים, ואנחנו אומרים להם ירושלים שלנו. שער שכם שלנו. הר הבית שלנו".

לדבריו, "היום, כפי המדיניות שלי נכנסו לעיר העתיקה יהודים בתנועה חופשית. ובהר הבית התפללו יהודים בצורה חופשית. אנחנו אומרים בצורה הכי פשוטה, זה שלנו. אני מתפלל על הפצועים, ומתפלל שיחזרו החטופים. ואת החמאס וחיזבאללה צריך לנצח במלחמה, רק במלחמה".

בלשכת ראש הממשלה דחו את דברי בן גביר על שינוי המדיניות בהר הבית בכל הנוגע לתפילת יהודים: "הסטטוס קוו בהר הבית לא השתנה ולא ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully