וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בקריית שמונה אחרי השריפות באזור: "אנחנו ערוכים לפעולה מאוד עצימה בצפון"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 14:37

ראש הממשלה הגיע לעיר הצפונית לאחר כיבוי שריפות הענק באזור, שפרצו בעקבות הירי מלבנון. בסיור לא השתתף ראש העיר אביחי שטרן, אלא אלי זפרני, חבר מועצת העיר ומועמד הליכוד לראשות העירייה. שר הפנים: "ההחלטה למדר את שטרן - שיקול דעת לקוי בזמן מלחמה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריית שמונה/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הבוקר (רביעי) סיור בקריית שמונה, זאת בעקבות שריפות הענק שפרצו שלשום באזור בעקבות הירי מלבנון. "אתמול האדמה בערה פה ואני שמח שכיביתם אותה, אבל האדמה בערה גם בלבנון", אמר. הוא הוסיף כי "אנחנו ערוכים לפעולה מאוד עצימה בצפון".

"בתחילת המלחמה אמרנו שאנחנו נחזיר את הביטחון הן לדרום והן לצפון - וכך נעשה", אמר בנאום במקום. "מי שחושב שהוא יפגע בנו ואנחנו נשב בחיבוק ידיים טועה טעות גדולה. אנחנו ערוכים לפעולה מאוד עצימה בצפון. בדרך זו או בדרך אחרת אנחנו נחזיר את הביטחון לצפון".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריית שמונה. לע"מ, אתר רשמי
נתניהו בסיור בקריית שמונה, הבוקר/אתר רשמי, לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריית שמונה. לע"מ, אתר רשמי
נתניהו בסיור בקריית שמונה, הבוקר/אתר רשמי, לע"מ

בסיור קיבל נתניהו סקירה ממפקד חטיבה 769 אל"ם אברהם מרציאנו וממפקד מכלול עורף פצ"ן, תא"ל במיל' אלון פרידמן על תמונת המצב המבצעית, האירועים האחרונים בגזרה, ניהול קרב ההגנה והפעולות הנעשות להגנה יישובי ותושבי הצפון. בנוסף, הוצגו פעולות החטיבה ופיקוד הצפון כנגד תשתיות ומחבלי חיזבאללה בדרום לבנון.

לאחר מכן סייר נתניהו בנקודת תצפית בעיר, שם נפגש עם צוותי כיבוי וכיתת הכוננות שפעלו באזור, וקיבל סקירה על השריפות בימים האחרונים, מאמצי הכיבוי הנרחבים ועל שיתוף הפעולה עם כוחות צה"ל וכיבוי והצלה לצורך כיבוי השריפות.

בסיור לא השתתף ראש העיר אביחי שטרן, אבל כן השתתף אלי זפרני, חבר מועצת העיר ומועמד הליכוד לראשות העירייה. הוא גם נתן סקירה לראש הממשלה. שר הפנים משה ארבל אמר בתגובה לכך: "החלטת צוות לשכת ראש הממשלה למדר את ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן מהסיור שהתקיים בעיר מעידה על שיקול דעת לקוי וחוסר ממלכתיות בזמן מלחמה. מצופה מראש הממשלה להתנער מהתנהלותם השגויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully