וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ערבי התחזה לחייל והתראיין נגד ישראל: "הורגים נשים ותינוקות"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 8:30

על פי החשד, הבחור התראיין ברשתות החברתיות נגד המדינה, כשהוא מזדהה כחייל ישראלי. לאחר שהסרטון הגיע לידי המשטרה, הם הצליחו לאתר את הצעיר, שהתגלה כתושב אבו גוש שלא התגייס לצבא. הוא נלקח לחקירה שבסיומה נכלא, ותוגש בקשה להארכת מעצרו

התחזה לחייל והתראיין ברשת החברתית נגד מדינת ישראל: "הורגת במכוון נשים ותינוקות"/לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

צעיר ערבי בן 19 נעצר אמש (שלישי) לאחר שנחשד כי התחזה והזדהה כחייל צה"ל והתראיין ברשת החברתית נגד מדינת ישראל. על פי החשד, הצעיר, תושב אבו גוש, טען בראיון ברשתות החברתיות כי מדי יום חיילי צה"ל הורגים במכוון נשים ותינוקות, תוך ביצוע ירי שיטתי כלפי אזרחים חפים מפשע.

לאחר פרסום הסרטון, חמ"ל התודעה במחוז ירושלים ניטר את הפרסום, ובוצעו במשטרה פעולות לאיתור זהותו ומקום מגוריו של החשוד ולבדיקת התוכן שעלה. לאחר שהתברר כי מדובר בישראלי תושב אבו גוש בן 19 שאינו חייל צה"ל, נפתחה חקירה בתחנת הראל של מחוז ירושלים.

התחזה לחייל והתראיין ברשת החברתית נגד מדינת ישראל: "הורגת במכוון נשים ותינוקות". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הורגים באופן שיטתי נשים וילדים בעזה". הצעיר שהתחזה לחייל, משמאל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בלשי תחנת הראל הגיעו לאבו גוש ועצרו את החשוד בביתו. לאחר מעצרו, הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה באזור ולאחר מכן נכלא. היום, תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט, ונכון לשעה זו החקירה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully