וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "הממשלה עשתה השנה דברים מדהימים, כל כך הרבה אנשים במלונות במימון הממשלה"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 21:50

שרת התחבורה אמרה בריאיון לרדיו קול חי כי הממשלה מתפקדת למרות "מציאות לא פשוטה", ופירטה את "ההישגים" של הממשלה. "שמנו תקציבים לשיקום הצפון והדרום, צריך להגיד תודה לאל". יש עתיד עקצו: "הגשר מעל כביש 1 מחובר יותר ממירי רגב"

מירי רגב בראיון לקול חי: "הממשלה עשתה השנה דברים מדהימים"/ניב אהרונסון

שרת התחבורה מירי רגב אמרה היום (שלישי) בראיון למהדורה המרכזית ברדיו קול חי: "הממשלה הזאת עשתה בשנה הזאת דברים מדהימים, דברים מדהימים. כל כך הרבה אנשים נמצאים במלונות, הכל ממומן במימון הממשלה. שמנו תקציבים לשיקום הצפון והדרום. אנחנו הבאנו תקציבים לרכבת מקריית שמונה ועד אילת. עכשיו פותחים מערכות חינוך ובונים בתי ספר".

רגב אמרה בראיון כי "אנחנו במציאות לא פשוטה", והמשיכה להתרברב ב"הישגי" הממשלה לדבריה, "חברים, אנחנו במציאות לא פשוטה. ועם המציאות הזו אנחנו ממשיכים לתפקד וממשיכים לעשות דברים טובים למען החברה הישראלית. אז לא צריך לשפוך את התינוק עם המים. נכון, יש פערים, צריך לעשות דברים טוב יותר, אבל נעשים דברים וצריך להגיד תודה לאל".

מירי רגב, 31 בינואר 2024. צילום: פלאש 90, עיבוד תמונה
הממשלה עשתה דברים מדהימים? מירי רגב/עיבוד תמונה, צילום: פלאש 90

הראיון של רגב עורר סערה במערכת הפוליטית, ובמפלגת יש עתיד הגיבו לדבריה, וכתבו ברשת X (טוויטר לשעבר): "הגשר מעל כביש 1 מחובר יותר ממירי רגב".

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי טענה שמדובר בראיון "הזוי". לדבריה, "מירי חיה במציאות אחרת כנראה, כי אם היא הייתה חיה איתנו על כדור הארץ הציטוט היה כזה: 'הממשלה הזאת עשתה בשנה הזאת נזקים מטורפים, נזקים מטורפים! כל כך הרבה תושבים שפונו מבתיהם בצפון למלונות, הצפון והדרום הרוסים, שוממים ובוערים. ופקקים מאילת ועד לקריית שמונה. נכון, יהיה קשה לתקן, אבל צריך להתפלל לא-ל שהממשלה הזו תעלם'".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully