וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצ'וטטים במרצ

7.1.2001 / 18:15

במפלגת מרצ החליטו להשתמש במערכת הבחירות הקרובות באינטרנט כערוץ מידע שוטף ונגיש; החל מהערב ניתן יהיה לנהל צ'טים עם בכירי המפלגה ואנשי אקדמיה באתר של מרצ

מאת גלי סימן-טוב

הבחירות לראשות הממשלה כבר אורבות בפתח, ובעוד פחות מחודש יצעדו אזרחי מדינת ישראל לקלפיות ויכריעו את עתיד המדינה. שידורי תעמולת הבחירות שיחלו ביום שלישי הבא, (ה-16 בינואר), יאפשרו למועמדים לראשות הממשלה להשפיע על הקולות הצפים בעזרת אמצעי התקשורת כמו טלוויזיה ורדיו.

מדיום חדש שנכנס רק עתה למערכת הבחירות הוא האינטרנט, ובמפלגת מרצ החליטו להשתמש בו כערוץ מידע שוטף ונגיש. החל מהערב תקיים המפלגה צ'טים יומיים.

"הבחירות המתקרבות יגבירו את חשיבותו של האינטרנט כערוץ מידע זול ונגיש מאין כמוהו, השימוש בצ'ט הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר שיאפשרו התכתבות עם גולשים דרך האתר בזמן אמת" נכתב בדף הסבר לחברי המפלגה, כדי לעודד את השימוש במדיום החדש.

הצ'אטים שיחלו היום בשעה 21:00 בערב, יתקיימו במשך הימים א' עד ה' ויארכו שעה, כשמהעבר השני ישבו חברי הכנסת של המפלגה, אנשים פוליטיים או אנשי אקדמיה חברי המפלגה.

למה בכל זאת ברק?

תוכנית הצ'טים השבוע:

יום א' 7.1.01: ח"כ מוסי רז, רכז מטה הערבים בבחירות הקרובות. נושא הצ'אט: מחנה השלום בבחירות, למה בכל זאת ברק?

יום ב' 8.1.01: יו"ר סיעת מרצ, ח"כ זהבה גלאון, רכזת מטה הערבים בבחירות הקרובות. נושא הצ'אט: האזרחים הערבים בישראל לאן?

יום ג' 9.1.01: מיכל שוחט, מזכ"ל מרצ, נושא הצ'אט: התארגנות מרצ לבחירות.

יום ד' 10.1.01: ד"ר מנחם הופנונג, החוג למדעי המדינה, האוניברסיטה העברית. נושא הצ'אט: הבחירות המיוחדות לראשות הממשלה, מה מיוחד בהן, לעומת המערכות הבחירות הקודמות לכנסת ולממשלה.

יום ה' 11.1.01: ח"כ פרופ' נעמי חזן, רכזת מטה הנשים ומחנה השלום בבחירות הקרובות. נושא הצ'אט: זכויות נשים וזכויות אדם.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully