וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס ויהדות התורה: תומכים בעסקת חטופים באופן מלא

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 15:21

בש"ס הודיעו כי בתום ישיבת הסיעה, הוחלט לתמוך בהצעה, וכי היא "מחזקת את ראש הממשלה וקבינט המלחמה לעמוד בכל הלחצים". קודם לכן הביע תמיכה בעסקה גם גולדקנופף: "עמדתנו היא שאין דבר גדול יותר מערך החיים וממצוות פדיון שבויים, נתמוך בכל הצעה"

גדי קדם בהפגנה בבגין: נתניהו רצח את המשפחה שלי בהתנהלות שלו/ארז הראל

ש"ס ויהדות התורה הודיעו היום (שלישי) כי הן תומכות בהצעה הישראלית לעסקת החטופים. בש"ס הביעו תמיכה מלאה בהצעה, "שיש בה צעדים מרחיקי לכת למען השבת החטופים וקיום מצוות פדיון שבויים". יו"ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף, אמר כי הודיע למשפחות החטופים שסיעתו תתמוך ב"כל הצעה שתביא לשחרור החטופים".

"בישיבת הסיעה שהתקיימה אתמול נידונה ההצעה הישראלית לעסקת החטופים", מסרו בש"ס. "בסופה החליטה הסיעה על תמיכה מלאה בהצעה הישראלית, שיש בה צעדים מרחיקי לכת למען השבת החטופים וקיום מצוות פדיון שבויים".

עוד אמרו כי, "ש"ס תומכת בהצעה ומחזקת את ראש הממשלה וקבינט המלחמה לעמוד בכל הלחצים, להביא את העסקה לידי גמר ולהציל נפשות של רבים מאחינו ואחיותינו הנתונים בצרה ובשביה".

אריה דרעי. נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
ש"ס תתמוך בעסקה. דרעי/פלאש 90, נועם ריבקין פנטון

מוקדם יותר אמר על כך גולדקנופף: "אמרתי היום לנציגי משפחות החטופים, כי עמדתנו היא שאין דבר גדול יותר מערך החיים וממצוות פדיון שבויים, מפני שקיימת סכנה אמיתית ומוחשית לחייהם. לפיכך, כל הצעה שתביא לשחרור החטופים, אנחנו נתמוך בה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מליאת הכנסת, 20 במאי 2024. ראובן קסטרו
"כל הצעה שתביא לשחרור החטופים, אנחנו נתמוך בה". גולדקנופף/ראובן קסטרו

התמיכה בעסקה בקרב הסיעות החרדיות מנוגדת לשלילה על הסף של "עסקת נתניהו" על ידי סיעות הציונות הדתית ועוצמה יהודית, בראשן עומדים השרים בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. שני השרים, שהגיבו לראשונה על ההצעה במוצאי שבת, תקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואיימו לעזוב את הקואליציה אם ההצעה תהפוך להסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully