וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ רוטמן למשפחות החטופים: "מי שחטף ואחראי להם הוא חמאס - ולא ממשלת ישראל"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 14:24

את הדברים אמר יו"ר ועדת החוקה לנציגי המשפחות, שהגיעו לכנסת במטרה ללחוץ על הממשלה לאשר את עסקת החטופים שהציג ביידן. בנוסף האשים: "המחויבות לחטופים בשבי לא הופרה ב-7 באוקטובר אלא כששחררנו את סינוואר מהכלא"

בווידאו: קריאות נגד ח"כ רוטמן במהלך סיור ח"כים בעוטף עזה/טל שלו

יו"ר ועדת החוקה, שמחה רוטמן, אמר היום (שלישי) כי "מי שחטף ואחראי לחייהם של החטופים הוא חמאס ולא ממשלת ישראל". את הדברים אמר לנציגי משפחות חטופים, שהגיעו לכנסת במטרה להפעיל לחץ על הח"כים לקדם את "עסקת נתניהו". עוד אמר כי "המחויבות לחטופים בשבי לא הופרה ב-7 באוקטובר אלא כששחררנו את סינוואר מהכלא".

"חשוב ולגיטימי להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות, חובתנו להקשיב לכם", אמר רוטמן. "חשוב שכולנו נזכור שמי שחטף ואחראי לחייהם הוא החמאס ולא ממשלת ישראל; המחויבות לחטופים בשבי לא הופרה ב-7 באוקטובר, אלא כששחררנו את סינוואר מהכלא ואת המפלצות האחרות שחטפו את קרובי משפחתך ופגעו בקרובי המשפחה שלי. המחויבות שלנו מחייבת אותנו לא לייצר את החטופים הבאים. לכולנו מחויבות ושותפות וגם על מה שלא נסכים חשוב שנעשה זאת יחד".

שמחה רוטמן בדיון של משרד הבריאות בוועדת החוקה, בנושא תקנות ארגון הבריאות העולמי יובאו להליך אשרור בכנסת בדומה לאמנות בינ"ל. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
"מי שחטף ואחראי להם הוא חמאס – ולא ממשלת ישראל". רוטמן/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

מור קורנגולד, אחיו של טל שהם, אמר לרוטמן: "אני פונה אליך אישית. אתה בחור חובש כיפה, היהודים מקדשים את החיים. אני מבקש ממך שתצא ותגיד שאתה בעד עסקת נתניהו ובעד להציל את אח שלי. כל אמירה אחרת על העסקה גוזרת גזר דין מוות על אח שלי. אל תפספס את ההזדמנות הזו. כשאתה מתבטא נגד מרגע שלא תהיה עסקת חטופים הדם על הידיים שלך".

גיל דיקמן, בן דודתה של כרמל גת, שהיה בדיון, אמר: "לעולם לא נשכח את מה שעשה לנו חמאס ושהוא שחטף אותם, ושהמדינה לא הייתה שם כדי להגן עליהם מפני זה. האסון שלנו והניצחון של סינוואר יהיה כשנפסיק להאמין שהמדינה מסוגלת לבחור נכון, שנהפוך לחברה שמקריבה את חיי אנשיה. יש סרטונים של חיים, יורם ועמירם מהשבי מתחננים על חייהם ואנחנו הפנינו להם עורף מבלי לדבר על כך שהלחץ הצבאי הביא למותם. יכולנו להציל אותם וקיבלנו החלטה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully