וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: האישה מנשקת את החבר לפני שהרגה אותו עם קינוח מורעל

5.6.2024 / 0:10

גבר נמצא מת בביתו במצב של ריקבון ומוקף במאווררים והמשטרה פתחה בחיפושים אחרי חברתו שככל הנראה הרעילה אותו ואז נשארה בבית עם הגופה עוד מספר ימים. סרטון שהופץ ברשת מציג את התיעוד האחרון שלהם יחד

בני הזוג תועדו במעלית עם ממתקים - ולאחר מכן הגבר הורעל למוות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

משטרת ריו דה ז'נרו עורכת בימים אלה מצוד אחר אישה שלכאורה הרעילה למוות את החבר שלה - ימים ספורים לאחר שתועדו במצלמה כשהם מתנשקים במעלית כשהוא מחזוק בידו קערה עם ממתקים אוצם הביאה לו, שככל הנראה היו מלאים בסמים מסוכנים.

בתקשורת הברזילאית דווח שלואיז אורמונד נמצא מת בדירתו ב-20 במאי לאחר ששכנים מודאגים התקשרו למוקד החירום עקב ריח רע שנדף מביתו. החוקרים מאמינים שהוא מצא את מותו לאחר שחברתו, ג'וליה קת'רמול, הרעילה את הבריגדיירוס - קינוח ברזילאי מסורתי דמוי כדור שוקולד - שאיש העסקים אכל.

למרות שדוח הנתיחה של הגופה לא חשף את סיבת המוות שלו, החוקר הרפואי אכן מצא שאריות שוקולד במערכת העיכול של אורמונד, שגופתו נמצאה במצב של פירוק וריקבון מתקדם, כשהיא שוכבת על ספה בסלון עם סימן על הראש שעולה בקנה אחד עם פגיעת ראש. שני מאווררים נותרו דולקים בדירה, כולל אחד על הרצפה שפונה לחלון פתוח, ככל הנראה בכדי להעלים את ריח הגופה. השוטרים גם מצאו בזירה מורפיום.

השכנים סיפרו לרשויות שראו בפעם האחרונה את אורמונד הולך עם קת'רמול כשיצאו מבריכת הבניין ב-17 במאי. מצלמת מעקב שהוצבה במעלית תיעדה את אורמונד אוחז בצלחת עטופה במה שהרשויות מאמינות שאולי היו הבריגדיירוס המורעלים. בני הזוג חלקו נשיקה במעלית לפני שהיא נעצרה והם ירדו ממנה.

חוקרי המשטרה אמרו שקת'רמול נשארה בדירה עד סוף השבוע ויצאה ממנה עם מזוודות בשעות אחר הצהריים של יום שני, ה-20 במאי.

חוקרי המשטרה מאמינים שקת'רמול נשארה בדירה עם הגופה במהלך סוף השבוע. השוער של הבניין אמר למשטרה בהצהרה שבפעם האחרונה שראה את הקורבן הוא "נראה היה תחת השפעה של תרופה כלשהי או סם". הוא הוסיף שקת'רמול נראתה "עצבנית" כשראה אותה בפעם האחרונה וטען שהיא אמרה לו שהחבר שלה "חולה במיטה בבית".

דובר המשטרה מרקוס באס אמר לתקשורת: "זה מקרה חריג מכיוון שהוא מראה על קור רוח קיצוני. היא נשארה בתוך דירתו של הקורבן, עם הגופה, בערך שלושה או ארבעה ימים. שם היא ישנה ליד הגופה, האכילה את עצמה, היא אפילו הייתה יורדת לחדר כושר, מתעמלת ואז חוזרת לדירה שבה נמצאה הגופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'וליה קת'רמול. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החברה חשפה: היא רצחה אותה כדי לשלם חוב. קת'רמול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הרשויות עצרו ביום רביעי שעבר את סויין ברשק, חברתה של קת'רמול, בחשד שסייעה לה לכאורה להיפטר מרכושו האישי של אורמונד, כולל מכונית שנמכרה ב-14,000 דולר, כך דווח בערוץ החדשות הברזילאי G1.

ברשק אמרה לחוקרים שהכסף שימש את קת'רמול כדי לשלם חוב של 115,000 דולרים, אותו הייתה חייבת במשך חמש שנים. היא הוסיפה שקת'רמול שילמה לה כ-960 דולר לחודש. היא גם חשפה שקת'רמול עבדה בזנות ושהיא התקבלה לעבודה כ'מנטורית רוחנית' כדי שחבריה לשעבר ומשפחתה לא יגלו מה העיסוק האמיתי שלה.

בחקירתה טענה ברשק שנודע לה שאורמונד מת לאחר שקיבלה שיחת טלפון מקת'רמול, שאמרה לה שהיא הייתה חייבת לעטוף את הגופה בסדינים ושמיכות ושהיא הפעילה את המאווררים כי "זה ממש הסריח" בדירה. היא הוסיפה שקת'רמול אמרה לה שהיא השתמשה באקונומיקה כדי לנקות את הדירה אחרי הרצח ואפילו טענה שנשרים החלו להופיע ליד החלון.

האדם שרכש את הרכב נחקר במשטרה והראה חוזה שכתוב בכתב יד כהוכחה לכך שהמכונית תחת שמו. הוא נשא עימו גם את המחשב הנייד והטלפון הסלולרי של אורמונד, ונעצר בגין החזקת רכוש גנוב.

  • עוד באותו נושא:
  • הרעלה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully