וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלשכת רה"מ מאשרים שנתניהו קיבל הזמנה לנאום בקונגרס: "נרגש להציג את האמת על המלחמה"

עודכן לאחרונה: 1.6.2024 / 21:21

נתניהו יהיה מנהיג המדינה הראשון בעולם שינאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס. ראש הממשלה הוזמן אתמול על ידי נציגים של המפלגה הדמוקרטית והרפובליקנית בסנאט ובבית הנבחרים "כדי לחזק את מערכת היחסים בין המדינות ולהדגיש את הסולידריות של ארה"ב עם ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לאיום צווי המעצר של בית הדין הבינלאומי הפלילי בהאג/צילום: לע"מ

מלשכת ראש הממשלה נמסר הערב (שבת) שבסוף השבוע קיבל נתניהו הזמנה לנאום בפני שני בתי הקונגרס. נתניהו יהיה מנהיג המדינה הראשון בעולם שינאם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס. נתניהו מסר: "אני נרגש מהזכות לייצג את ישראל בפני שני בתי הקונגרס ולהציג את האמת על המלחמה הצודקת שלנו נגד מבקשי נפשנו בפני נציגי העם האמריקאי והעולם כולו."

בנימין  נתניהו במליאת הכנסת 287 במאי 2024. ראובן קסטרו
בנימין נתניהו במליאת הכנסת 287 במאי 2024/ראובן קסטרו

יו"ר בית הנבחרים האמריקני מייק ג'ונסון, מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר, מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט מיטש מקונל ומנהיג המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים האקים ג'פריס שלחו אתמול מכתב לראש הממשלה נתניהו ובו ההזמנה לנאום בפני מושב משותף של שני בתי הקונגרס, כך לפי הודעה שפרסמו.

"המתקפה הנוראית של 7 באוקטובר זעזעה את העולם וכפתה על ישראל להלחם על קיומה. אנחנו מצטרפים למדינת ישראל במאבקה בטרור במיוחד כשחמאס ממשיך להחזיק חטופים - כולל אזרחים אמריקנים. מסיבה הזו בשם ההנהגה הדו מפלגתית של בית הנבחרים והסנאט האמריקני אנחנו רוצים להזמין אותך לנאום בקונגרס", הם ציינו במכתב.

הם הוסיפו: "כדי לחזק את מערכת היחסים בין המדינות ולהדגיש את הסולידריות של ארה"ב עם ישראל אנחנו מזמינים אותך לחלוק איתנו את החזון של ממשלת ישראל להגנה על הדמוקרטיה, למלחמה בטרור ולכינון שלום צודק ובר קיימא באזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
צ'אק שומר נפגש עם בני גנץ בוושינגטון, 5 במרץ 2024. רויטרס
סולידרי עם ישראל. מנהיג הרוב הדמוקרטי צ'אק שומר עם השר גנץ/רויטרס

לפני כחודשיים, יו"ר בית הנבחרים האמריקני מייק ג'ונסון אמר בראיון לרשת CNBC שהוא מתכוון להזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בפני הקונגרס האמריקני, וציין כי הוא הוזמן לנאום בפני הכנסת. "זה יהיה כבוד גדול עבורי. אנחנו מנסים לתאם את לוחות הזמנים", אמר ג'ונסון, חבר המפלגה הרפובליקנית.

מנהיג הרוב הדמוקרטי בסנאט צ'אק שומר אמר אז בנושא כי, "היחסים בין ישראל לארה"ב גדולים יותר מכל נשיא אמריקני ומכל ראש ממשלה ישראלי. אני תמיד אברך על האפשרות לקיים נאום של ראש ממשלת ישראל בפני הקונגרס בצורה שתהיה דו-מפלגתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully