וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר צעירה שנכנסה לגלוש בכנרת ונעלמו עקבותיה

עודכן לאחרונה: 1.6.2024 / 9:32

הנעדרת, עולה חדשה שהגיעה לחוף עם חבר, נכנסה לכנרת עם סאפ בחוף המושבה כנרת. אמש סמוך לשש בערב אדם דיווח כי הוא רואה סאפ שצף על המים ובעקבות כך החלו החיפושים. מפקד תחנת טבריה: "עדיין לא שלב הסיכומים אבל אנחנו כבר מבינים כי לצערי היא הייתה ללא חגורת הצלה"

צוות השיטור הימי של המשטרה. משמאל: רס"ב יניב מליחי, רס"ב נסים איפרגן/דוברות המשטרה

החיפושים אחר בת ה-24 שנכנסה לגלוש אתמול (שישי) בכנרת ונעלמו עקבותיה נמשכים. החיפושים נערכו גם בלילה עם סירות של השיטור ימי ושוטרים בקו החוף. החל מאור ראשון הצטרפו לחיפושים צוללנים מיחידות שונות.

הנעדרת, עולה חדשה שהגיעה לחוף הכנרת עם חבר, נכנסה לכנרת עם סאפ בחוף המושבה כנרת. סמוך לשש בערב אדם דיווח כי הוא רואה סאפ שצף על המים ובעקבות כך החלו החיפושים.

סגן ניצב יגאל בן לולו, מפקד תחנת טבריה, סיפר על ניהול האירוע. "אתמול בשעות הערב קיבלנו דיווח על סאפ ממונע שאותר ללא הצעירה שנכנסה איתו לכנרת סמוך לחוף שלדג", אמר. "במשך כל הלילה סרקנו את האזור והבוקר הרחבנו את החיפושים עם אור ראשון שצוללנים שלנו ושל יחידות נוספות גם לוקחים חלק בחיפושים".

"עדיין לא שלב הסיכומים אבל אנחנו כבר מבינים כי לצערי היא הייתה ללא חגורת הצלה", מסר בן לולו. "אני חוזר ואומר את מה שאנחנו אומרים תמיד, לכנרת יש אולי מראה שלו ורגוע אבל יש סכנה ממשית בכניסה ללא חגורות הצלה".

גלשן הסאפ של הצעירה שנמצא במי הכינרת. דוברות משטרת ישראל
גלשן הסאפ של הצעירה שנמצא במי הכינרת/דוברות משטרת ישראל
החיפושים אחר הצעירה שנעלמו עקבותיה בכינרת. דוברות משטרת ישראל
החיפושים אחר הצעירה שנעלמו עקבותיה בכינרת/דוברות משטרת ישראל

בעקבות המקרה, הדגישו במשטרה את הסכנות הכרוכות בכניסה לכנרת. במשטרה אומרים שבעת שייט או שחייה עם שותפים יש להצטייד באמצעי תקשורת למקרה חירום. יש לעדכן איש קשר "מחוץ למים" - לדיווח בעת הצורך. עוד מדגישים שבכל כניסה לכל כלי שייט וציפה יש להצטייד בחגורת הצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully