וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד ארדן הודיע על סיום כהונתו כשגריר באו"ם בקיץ הקרוב

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 19:15

לשגריר ארדן הוצע לכהן כעת כשגריר בארה"ב, אולם הוא בחר לסיים את תפקידו ולשוב ארצה בשל שיקולים משפחתיים - שניים מארבעת ילדיו של ארדן ישרתו בצה"ל בשנה הקרובה. ראש הממשלה נתניהו הודה לו על שירותו: "ייצג את ישראל בכבוד ובנחישות"

שגריר ישראל באו״ם גלעד ארדן תקף את האו״ם במהלך דיון בעצרת הכללית/--

לשכת ראש הממשלה הודיעה הערב (שישי) ששגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן הודיע על סיום כהונתו כשגריר באו"ם בקיץ הקרוב. ארדן מסכם ארבע שנות כהונה באו"ם כאשר במשך שנה כיהן בנוסף גם כשגריר ישראל בארה"ב. לשגריר ארדן הוצע לשוב ולכהן כשגריר בארה"ב, אולם השגריר בחר לסיים את תפקידו ולשוב ארצה בשל שיקולים משפחתיים - שניים מארבעת ילדיו של ארדן ישרתו בצה"ל בשנה הקרובה. ראש הממשלה הודה לארדן על תקופת שירותו ומסר: "השגריר ארדן ייצג את ישראל בכבוד, בנחישות ובתקיפות ואני מודה לו על כך".

גלעד ארדן בלוס אנג'לס. מערכת וואלה!, עיבוד תמונה
מסיים את תפקידו משיקולים משפחתיים. שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן/עיבוד תמונה, מערכת וואלה!

באחד מנאומיו האחרונים באו"ם לפני כחודשיים, ארדן התייחס לבקשה הפלסטינית לחברות מלאה באו"ם, והניף תמונה של אדולף היטלר יחד עם המופתי אל-חוסייני - מנהיג ערביי ארץ ישראל בתקופת המנדט הבריטי. "האו"ם, בהפרה מוחלטת של האמנה שלו, שוקל לאכוף את הקמתה של מדינת טרור פלסטינית. זו לא תהיה מדינה רגילה, אלא מדינה פלסטינאצית", אמר בנאומו.

בנאום קודם במועצת הביטחון של האו"ם, פנה ארדן ישירות לשגריר סין ודרש ממנו שסין תפעל לשחרורה של נועה ארגמני מידי חמאס. "נועה נחטפה על ידי חמאס באלימות לעזה על גבי אופנוע, מבט האימה בעיניה הפך סמל למצוקתם של החטופים", אמר ארדן. שגריר סין הגיב ואמר כי "אנחנו מקווים שהיא תחזור בהקדם הביתה".

"אני פונה אלייך בשם אמא של נועה: במקום ללחוץ להפסקת אש מזיקה שתשאיר את נועה בעזה, תלחץ על חמאס שישחררו את נועה כדי שאמא שלה תוכל להגשים את משאלתה האחרונה לראות את ביתה פעם אחרונה לפני מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully