וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה קשה: בגלל החלטת מקרון - 60 חברות ישראליות לא יוכלו להשתתף בתערוכה בפריז

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 22:24

אלביט, רפאל וחברות נוספות היו אמורות להשתתף בתערוכה, שהיא החשובה ביותר בעולם בתחום הנשק היבשתי. מקרון, שקיבל את ההחלטה בשל פעילות צה"ל בעזה, מונע מהתעשייה הישראלית אפשרות להציג לקחים ראשוניים בעקבות המלחמה בעזה. ההערכה: החלטת ממשלת צרפת סופית

ייצור פגזים במפעל אלביט ברמת השרון,/משרד הבטחון

במשרד הביטחון ובתעשיות הביטחוניות טרם התקבלה הודעה רשמית על ביטול השתתפותן של חברות ישראליות בתערוכה יורוסאטורי 2024 בפריז, אבל ההערכה היא שההחלטה של ממשלת צרפת סופית.

מדובר במכה קשה לתעשיות הביטחוניות בארץ. 60 חברות מישראל היו אמורות להציג בתערוכה שתיפתח בפריז ב-17 ביוני, וכוללת ביתן ישראלי בחסות משרד הביטחון. ההשתתפות כרוכה בהשקעה של מיליוני דולרים בהטסת אמצעי לחימה מישראל, הכנת תצוגות והזמנת טיסות וחדרי מלון למאות אנשי שיווק ומכירות.

רקטת הרומח של אלביט מערכות. דובר צה"ל
רקטת הרומח של אלביט מערכות/דובר צה"ל

יורוסאטורי היא תערוכת הנשק החשובה בעולם לתחומים כמו נשק יבשתי, מערכות ביטחון, מודיעין ואבטחה. היא החלה את דרכה כאחות הקטנה של הסלון האווירי בלה בורז'ה, אבל הפכה לתערוכה חשובה וגדולה יותר, כאשר קיומה בפריז מהווה אטרקציה לא פחות בעיני מערכות הביטחון בעולם, מאשר מערכות הנשק המוצגות בה.

מלבד התעשייה האווירית, אלביט ורפאל, רשומות לתצוגה בתערוכה חברות כמו יצרנית הכטב"מים אירונאוטיקס, יצרנית הכטב"מים התוקפים יוויז'ן, יצרנית הרחפנים הלוחמים רובוטיקאן, יצרנית מצלמות הביטחון העין השלישית ועד חברות קטנות כמו יצרנית הסוללות הצבאיות אפסילור.

לתערוכה מגיעות מאות משלחות ביטחוניות מרחבי העולם. מערכות ביטחון אמנם לא מבצעות עסקאות במיליארדים רק על סמך שיטוט בתערוכה, אבל מדובר בהזדמנות חד שנתית להציג לכולם מערכות ויכולות חדשות, שמככבות כעת במלחמה בעזה ובלבנון ולקיים שיחות פנים אל פנים עם בכירים רבים בבת אחת, בזה אחר זה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
כטב"מ הרון-1 (שובל) חמוש של טייסת 200. חיל האוויר, דובר צה"ל
כטב"מ הרון-1 (שובל) חמוש של טייסת 200/דובר צה"ל, חיל האוויר

בזמן של מלחמה פעילה, שהעלתה שוב את חשיבות מערכות הגנה אווירית, התגוננות מכטב"מים, הגנה על רכב משוריין ועוד, יש הרבה עניין מכוחות ביטחון בעולם לשמוע לקחים ראשוניים של התעשייה הביטחונית מישראל, ולרקום פרויקטים משותפים. את כל זה מנסה נשיא צרפת עמנואל מקרון לקחת מהתעשייה הישראלית, שהיא גם מתחרה קשה לתעשייה הביטחונית הצרפתית, המפגרת אחריה בתחומים רבים כמו הגנה אווירית ויבשתית, כטב"מים, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully