וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן ה-16 מת מפצעיו לאחר שנפגע באימון אגרוף תאילנדי, משפחתו הודיעה שתתרום את אבריו

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 17:20

משפחתו של הנער, תלמיד כיתה י' מהרצליה, מסרה כי היה "ילד שקט, עוזר לזולת, צנוע, מצחיק, אהוב על כולם". עוד הוסיפה על ההחלטה הקשה: "רוצים להמשיך את דרכו לעזור לחלשים, עמית עשה ויעשה את השליחות שלו בעולם הזה"

עמית חיים רצאבי בן ה-16 מהרצליה הוא הנער שמת לאחר שנפגע בראשו באימון אגרוף תאילנדי בשבוע שעבר. משפחתו הודיעה כי תתרום את איבריו.

עמית חיים רצאבי. באדיבות המשפחה
עמית חיים רצאבי/באדיבות המשפחה

"ילד שקט, עוזר לזולת, צנוע, מצחיק, אהוב על כולם", ספדה משפחתו של הנער, תלמיד כיתה י' בבית הספר מבואות בעיר. "המבט שלו כבש את כל הסובבים, ותכונותיו בלטו במיוחד במסגרת אימוני האגרוף. נהג תמיד להתקרב לילדים השקטים המופנמים, שלא מעיזים… משך אותם אליו, עודד אותם לימד אותם והמריץ אותם בדרכו המיוחדת".

"אנחנו כמשפחה רוצים להמשיך את הדרך שלו, לעזור לשקטים לחלשים לאלו שזקוקים לעידוד ותמיכה. אנחנו רוצים להראות לעולם איזה ילד היה לנו, מה היה לנו בידיים. בשבוע שבו נלחם על חייו בבית החולים, הוא החזיר לאנשים את האמונה שלהם, חיבר אותם. עמית עשה ויעשה את השליחות שלו בעולם הזה".

עמית נפצע במהלך אימון אמנות לחימה במכון כושר בחדרה, לאחר שנפגע מבעיטה בצוואר. הוא הובהל לבית חולים רמב"ם כשמצבו קשה. לאחר שבוע של מאמצים ממושכים, נקבע מותו בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully