וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רס"ל במיל' אדר גבריאל וסמל יהונתן אליאס נפלו בקרבות ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 8:33

גבריאל, בן 24 מקיסריה, שירת כלוחם בגדוד סיור 6828, חטיבת ביסל"ח, ונפל בצפון הרצועה. אליאס, בן 20 מירושלים, שירת כלוחם בסיירת גבעתי ונפל בדרום הרצועה. חבר של משפחת גבריאל, נחשן אלנקווה סיפר: "הוא התעקש על השירות הקרבי למרות החרדות של ההורים"

תיעוד מפעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם הבוקר (שישי) את שמותיהם של שני חללי צה"ל, רס"ל (במיל') אדר גבריאל, בן 24 מקיסריה, לוחם בגדוד סיור 6828, חטיבת ביסל"ח (828), שנפל בקרב בצפון הרצועה, וסמל יהונתן אליאס, בן 20 מירושלים, לוחם בסיירת גבעתי שנפל בקרב בדרום הרצועה. באירוע בו נפל יהונתן, נפצע באורח קשה קצין מסיירת גבעתי, הודעות נמסרו למשפחותיהם.

אדר גבריאל. דובר צה"ל
"התעקש על השירות הקרבי למרות החרדות של ההורים". רס"ל (במיל') אדר גבריאל/דובר צה"ל
רס"ל במיל' אדר גבריאל שנפל בקרב ברצועת עזה. באדיבות המשפחה
רס"ל במיל' אדר גבריאל שנפל בקרב ברצועת עזה/באדיבות המשפחה

אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל מסר לאחר ההודעה על נפילת אדר בקרב בעזה: "המועצה מרכינה את ראשה ואבלה על אובדן אחד מטובי בניה, אדר גבריאל, שגדל בחוף הכרמל והתחנך בבית הספר המשותף שלנו. אנחנו אבלים ומחבקים את המשפחה ומייחלים שלא ידעו עוד צער".

רס"ל במיל' אדר גבריאל שנפל בקרב ברצועת עזה. באדיבות המשפחה
רס"ל במיל' אדר גבריאל שנפל בקרב ברצועת עזה/באדיבות המשפחה
רס"ל במיל' אדר גבריאל שנפל בקרב ברצועת עזה. באדיבות המשפחה
רס"ל במיל' אדר גבריאל שנפל בקרב ברצועת עזה/באדיבות המשפחה

אדר הותיר אחריו הורים ושלוש אחיות, רב סרן (במיל') מצדה, צוף וליבי וכן בת זוג עימה היה בזוגיות ארוכת שנים. "אנחנו בהלם גדול. רק אתמול ראיתי אותו כשנתנו לו חופשה של 24 שעות לפני עוד כניסה לעזה, והוא הגיע להסתפר במספרה של אבא שלו ביקנעם", סיפר לוואלה נחשון אלנקווה מיקנעם, חבר של משפחת גבריאל שהכיר את אדר מילדותו. "דיברנו בעיקר על הג'יפ שהוא קנה לאחרונה והוא היא נרגש מאוד מכל העניין. הוא היה ילד מדהים, כשחזר מהטיול אחרי צבא הוא עבד בחברה שמתקינה פאנלים סולאריים אבל הוא בעיקר אהב מאוד את הים, אהב לגלוש ונסע לגלוש בכל רחבי העולם, ועכשיו הוא ייקבר בקיסריה ליד הים".

סמל יהונתן אליאס. דובר צה"ל
סמל יהונתן אליאס/דובר צה"ל

נחשון המשיך ותיאר את חברו לשעבר כי "הוא התעקש על השירות הקרבי למרות החרדות של ההורים, במיוחד מאז אירועי 7 באוקטובר. הוא גוייס ולמעשה מאז הוא היה במילואים עם הפסקה של איזה חודש באמצע, לרענון". לדבריו, "לפני כחודש שוב גויס. ההורים כל הזמן ביקשו ממנו לא להיכנס כי הם מאוד חששו. אבל הוא התעקש. הוא אמר אין דבר כזה. החברים שלי מהסדיר שם אז אני שם. אני הולך. אתמול בערב ישבתי עם אבא שלו במספרה כשהבנות התקשרו ואמרו לו שיגיע דחוף הביתה, כביכול כי רוצים לאכול ארוחת ערב. הוא כבר הרגיש שמשהו לא בסדר. אז הוא יצא לכיוון הבית ואני אחריו".

אתמול הותר לפרסום כי סמ"ר אליה הלל, בן 20 מתל ציון וסמ"ר דייגו שוישה הרסאג', בן 20 מתל אביב נהרגו בפיגוע דריסה סמוך לשכם בשומרון. השניים, לוחמים מגדוד נחשון של כפיר, נפלו לאחר מחבל פלסטיני שנהג ברכב מסחרי גדול הגיע לצומת 'חווה 6' באזור החטיבה המרחבית שומרון, פגע בהם עם רכבו וגרם תחילה לפציעתם באורח אנוש. לאחר מכן, נקבע מותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully