וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי ותהיה ההרוג האחרון", סמ"ר ידידיה אזוגי הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 23:24

ידידיה הותיר אחריו זוג הורים וחמישה אחים. "אם עם ישראל היה יודע איזה אדם הוא הפסידה כנראה שכל המדינה הייתה על הרגליים". בן דודו שלו ידידיה, סמל דניאל לוי, נפל גם הוא בקרב ברצועת עזה לפני כשבועיים

בווידאו: הושמד התוואי התת קרקעי ממנו חולצו בשבוע שעבר שבעה חללים חטופים/צילום: דו"צ

סמ"ר ידידיה אזוגי, לוחם גדוד 101 של צנחנים שנפל אמש בקרב ברצועת עזה, הובא היום (חמישי) למנוחות. סמ"ר אזוגי, בן ה-21 הוא בן הישוב רבבה שבשומרון, הותיר אחריו הורים וחמישה אחים. בן דודו שלו ידידיה, סמל דניאל לוי, נפל גם הוא בקרב ברצועת עזה לפני כשבועיים.

"היית בורח מתשומת לב, תראה כמה תשומת לב אתה מקבל עכשיו", ספדה לו אמו דליה. "בשקט שלך עשית הכול וכולם אחריך. במימונה צחקנו שרוב החברים שבאו היו שלך, למרות שלא הודעת בכלל לאף אחד שיש מימונה, מגיעים אליך כמו מגנט".

הלווית ידידיה אזוגי. ללא קרדיט, אתר רשמי
"אחים שלך היו רבים ביניהם את מי אתה הכי אוהב". הלווית ידידיה אזוגי/אתר רשמי, ללא קרדיט

"חיבקת את כל אחד מהאחים שלך והם לא שיחררו", המשיכה. "אחים שלך היו רבים ביניהם את מי אתה הכי אוהב. כל אחת היית באה אליי בנפרד ואומרת לי: 'את יודעת שדידי הכי אוהב אותי'. 'את יודעת שהוא כתב לי פתק'. היית הכי מיוחד. ידידיה ידיד ה'. אמרתי לך כל פעם: 'ידיד ה' שלי' הנה עכשיו ריבונו של עולם שם אותך לידו. דידי שלי, תהיה מליץ יושר עלינו, תשמור עלינו מלמעלה, על אבא, על האחיות שלך, על אח שלך. תעזור לנו להישאר שמחים. הלוואי ותהיה ההרוג האחרון וה' יאמר די לצרותינו. הלוואי שעם ישראל יהיה ראוי למותך".

שירה, אחותו של ידידיה סיפרה עליו בדמעות. "בחיים שלי לא חשבתי שזה מה שאני אעשה היום. היית אמור להיות פה היום, היינו אמורים להיות עכשיו באירוסין, אבל ה' החליט אחרת. לפני שהלכת אמרת לי ליום הולדת: "שירה, אני מברך אותך שבחיים לא תבכי, שתמיד תצחקי ולא משנה מה קורה את לא בוכה הבנת?" בגלל זה אני משתדלת כמה שפחות לבכות. אני אוהבת אותך כל כך ומתגעגעת לחבק אותך. גם כשאתה לא פה, אתה תמיד בלב שלי".

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
חלל צה"ל סמ"ר ידידיה אזוגי. באדיבות המשפחה
"הייתי מתייעץ אתך והייתי שואל אותך, ומהעצות שלך היו יוצאים לי הדברים הכי טובים שיש". חלל צה"ל סמ"ר ידידיה אזוגי/באדיבות המשפחה

אחיו ינון שיתף בזכרונותיהם המשותפים. "אחי הגדול מכולם, האדם שלעולם לא מדבר על עצמו, אבל השאר מדברים עליו, האדם שעושה הכי הרבה, אבל באמת הכי הרבה, והכל בשקט, האדם שטובת האחר היא בראש סדר העדיפויות שלו, איך אפשר לדבר עליך בלשון עבר? איך אני יכול להספיד אדם גדול כמוך? הייתי מתייעץ אתך והייתי שואל אותך, ומהעצות שלך היו יוצאים לי הדברים הכי טובים שיש. גם ברגעיך האחרונים עסקת בנתניה. בפינוי פצועים. תמיד אמרת לי שמי שיגיע אליך לפינוי יהיה רק פצוע ולא מת. אבל למה רק לדאוג לאחרים? למה לעצמך לא דאגת?".

אמונה אחותו של ידידיה אמרה כי: "אני לא מאמינה שאני צריכה לסכם 17 שנה איתך בכמה משפטים שיסבירו איזה אדם איבדנו. אתה החזק הגיבור כבר לא תהיה איתנו. כבר לא נחכה לך שתחזור, לא נכין לך את העוגיות שאתה אוהב. אני לא מאמינה.תלמד את עם ישראל איך לא לכעוס תלמד אותנו להיות מאוחדים היית חייכן עם טוב לב ורדפת אחרי החלומות שלך בענווה ובצניעות תמיד דאגת לנו. ודאגת לאחיינים שלך שכבר יכירו אותך רק מסיפורים. אתה תמיד תהיה בלב שכולנו ואם עם ישראל היה יודע איזה אדם הוא הפסידה כנראה שכל המדינה הייתה על הרגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully