וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב פיטבול תקף בן 72 ופצע אותו קשה

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 0:05

חבר מועצה לשעבר בקריית מוצקין מאיר דהן, ננשך על ידי כלב ככל הנראה בבניין מגוריו. תחילה פינה את עצמו יחד עם בעלי הכלב התוקף למרפאה קרובה, אך משלא הצליחו לעצור את הדימום מצווארו פונה לבית חולים. מהעירייה נמסר: "תפילותינו נתונות להבראתו המהירה של חברנו"

בוידיאו: פילים בגן החיות בקריית מוצקין/צילום: יואב איתיאל

חבר המועצה לשעבר של קריית מוצקין, מאיר דהן, בן 72, מאושפז ומנותח כעת (חמישי) בבית החולים רמב"ם במצב קשה לאחר שהותקף על ידי כלב פיטבול. מראש העיר ציקי אבישר נמסר בשם העירייה כי "תפילותינו נתונות להבראתו המהירה של חברנו, איש ציבור ערכי ואהוב בעירנו".

האירוע התרחש מוקדם יותר הערב בנסיבות שלא לגמרי התבררו. לפי אחת הגרסאות התרחש האירוע בבניין בו הוא מתגורר. הכלב ניתר לעברו ותקף אותו בפניו פגיעה קשה. תחילה פינה עצמו יחד עם בעלי הכלב התוקף למר"מ בקריית ביאליק, שם לא הצליחו לעצור את הדימום. לאחר מכן פינה אותו צוות מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה.

מאיר דהן, חבר המועצה לשעבר של קריית מוצקין. באדיבות המצולמים
חבר המועצה לשעבר מאיר דהן (ימין)/באדיבות המצולמים

פארמדיקית מד"א שחר מצרי סיפרה: "הפצוע שכב במרפאה כשהוא בהכרה מלאה ומקבל סיוע ראשוני מצוות המרפאה. סיפרו לנו שבמהלך הליכה ברחוב הוא ננשך על ידי כלב בצוואר. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים על מנת לייצב את מצבו ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully