וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגים זועמים על חסימת איילון: "כמו שנראית המדינה, ככה נראה הפקק הזה"

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 19:22

חסימת הכביש דווקא ביום חמישי נקבעה לאור הלחץ שהפעילו ח"כים חרדים בממשלה, שלא לבצע עבודות במקטע בו במהלך שבת. כתוצאה מכך, נהגים רבים עמדו בפקקים ארוכים: "זה פשוט טירוף לעשות את זה באמצע השבוע, ועוד ביום חמישי"

בווידאו: חסימת נתיבי איילון בשל העבודות להקמת גשר/צילום: ניב אהרונסון

נהגים רבים עמדו היום (חמישי) בעומסי התנועה הכבדים שיצר המקטע החסום בנתיבי איילון, שנחסם לרגל עבודות הנפת גשר להולכי רגל. המקטע, שנחסם ליותר מיממה, נסגר לעבודות ביום חמישי במקום במהלך יום שבת, אז יש פחות עומסי תנועה, בשל לחץ הח"כים החרדים בממשלה.

"לא קיבלתי התראה בוויז ולא שמעתי על זה בשום מקום", אמר יוסי חיים בעת שעמד עם רכבו בנתיבי איילון. "אני מאוד מבואס, זה הזמן הכי גרוע שיכלו לחשוב על לעשות את זה". נהג אחר אמר ששמע על כך שיהיו עומסי תנועה, אך לא עודכן במועד המדויק: "זה פשוט טירוף דעת להחליט לעשות את זה באמצע שבוע ועוד ביום חמישי, רגע לפני סוף השבוע. יש פה מלא אנשים שבדיוק חוזרים הביתה".

גם דני זעם על ההחלטה לבצע את העבודות באמצע השבוע. "זו בדיוק שעת השיא. אנשים חוזרים עכשיו בהמוניהם לבתים ודווקא עכשיו סוגרים אותו". נהג נוסף סיכם זאת כך: "כמו שנראית המדינה, ככה נראה הפקק הזה".

פקק תנועה, נתיבי איילון, 30 במאי 2024. אבשלום ששוני, פלאש 90
נתיבי איילון, הערב/פלאש 90, אבשלום ששוני

למרות שגם נקלע לעומס התנועה, שי דוד דווקא קיבל זאת בקור רוח. "ברור שמבאס אותי שאני תקוע פה", הוא אמר. "אבל אני מבין את שני הצדדים ומסוגל להבין למה הוחלט לבצע את העבודות באמצע השבוע. בסוף צריך לקבל את זה גם אם זה לא נוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully