וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו וגלנט נועדים בקריה, לראשונה מאז הנאום הביקורתי של השר נגד רה"מ

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 19:17

זו פגישתם הראשונה של השניים בארבע עיניים מאז נאום גלנט לפני כשבועיים בו מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה וקבלת ההחלטות שלו בנושא היום שאחרי בעזה. מקורות בסביבת נתניהו אמרו לוואלה כי ראש הממשלה צפוי לומר לשר הביטחון כי האמירות שלו לא מקובלות עליו

גלנט נגד נתניהו: "קורא לו להכריז שישראל לא תשלוט אזרחית ברצועת עזה"/לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט נפגשים בשעה זו (חמישי) בקריה בתל אביב. זו פגישתם הראשונה של השניים בארבע עיניים מאז נאום גלנט לפני כשבועיים בו מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה וקבלת ההחלטות שלו בנושא היום שאחרי בעזה. מקורות בסביבת נתניהו אמרו לוואלה כי ראש הממשלה צפוי לומר לשר הביטחון כי האמירות שלו לא מקובלות עליו.

שר הביטחון יואב גלנט מסר לפני כשבועיים הצהרה לתקשורת ובה נתן עדכון ביטחוני אודות המשך הלחימה ברצועת עזה. "מטרותינו ברצועת עזה לא השתנו. חובתנו המוסרית הייתה ונשארה להשיב את הבנות והבנים הביתה. אחנו מתמודדים עם איום רב זירתי מורכב ובראשו מדיניותה הרצחנית של איראן. בגבול הצפון מתקיימת מלחמה מתמשכת. צה"ל הרחיק את כוחות רדואן מהגבול, ובקרוב נדרש להחלטה איך להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם - בהסדר או בפעולה צבאית".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט בישיבת הממשלה שהתקיימה בבסיס ג׳וליס, 11 בפברואר 2024. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יפגשו לראשונה לאחר הנאום הביקורתי. בנימין נתניהו ויואב גלנט/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

לדברי שר הביטחון, "ביהודה ושומרון סוכלו מאות פיגועים כתוצאה משיתוף פעולה הדוק בין צה"ל שב"כ וימ"מ. לפני כחודש, איראן ביצעה מתקפת טילים לעבר ישראל - פעולה נחושה ושיתוף פעולה עם ארצות הברית ובנות ברית אחרות הובילה לבלימתה". על היחסים ארה"ב, אמר: "יש חילוקי דעות עם ארה"ב, אבל היא הראשונה לעמוד לצידנו והיא בת הברית הנחשוה ביותר. מחלוקות פותרים בחדרים סגורים".

גלנט המשיך: "צה"ל מגיע להשגים מרשימים בלחימה, אך יש מחיר של אובדן חיי חיילים. חמאס משלם מחיר, רוב גדודיו הושמדו והוא פועל בחוליות קטנות או ביחידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully