וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות תמליץ לשחרר לביתו את כוכב הרשת דביר עדני החשוד באונס

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 19:04

בפרקליטות הוחלט להמליץ לחוקרי תחנת בני ברק לבקש מחר מבית משפט השלום בתל אביב לשחרר לביתו את דביר עדני שנעצר בחשד שביצע עבירות מין חמורות וביניהן אף אונס במספר נשים-כך נודע לוואלה. גורמים במשטרה הופתעו מכך וטוענים כי בכל זאת יבקשו להאריך את מעצרו

בווידאו: שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית/דוברות משטרת ישראל

בפרקליטות הוחלט היום (חמישי) להמליץ לחוקרי תחנת בני ברק לבקש מחר מבית משפט השלום בתל אביב לשחרר לביתו את דביר עדני שנעצר בחשד שביצע עבירות מין חמורות וביניהן אף אונס במספר נשים-כך נודע לוואלה. גורמים במשטרה הופתעו מכך וטוענים כי בכל זאת יבקשו להאריך את מעצרו.

הפרקליטות הגיבה כי "התיק מצוי בעיצומה של חקירת משטרה". עוד נמסר ש"הפרקליטות המלווה את החקירה העבירה למשטרה בקשה נוספת להשלמות חקירה. ההחלטה האם לבקש הארכת מעצר לצורכי חקירה מצויה בסמכות המשטרה".

לאחר חקירה סמויה שנמשכה כשנה וחצי, עדני נעצר בתחילת החודש ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט לאחר שהוגשו נגדו חמש תלונות. עדני נחשד בנוסף כי שידל נשים יוצאות בשאלה לזנות בדירתו כאשר סימם אותן בין היתר באמצעות הסם "דוקטור" והזמין גברים נוספים לבצע בהן אונס.

לאחרונה הסתמן כי כבר מחר תוגש הצהרת תובע נגדו ובהמשך כתב אישום, אך גורמים מעורים מספרים כי הפרקליטים שמלווה את תיק החקירה המליצו היום לבסוף לשוטרי תחנת בני ברק לשחרר מחר את עדני לביתו בעקבות מה שנתפס כקושי ראייתי בחלק מפרטי החקירה.

דביר עדני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גורמים במשטרה הופתעו מכך וטוענים כי בכל זאת יבקשו להאריך את מעצרו. כוכב הרשת דביר עדני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בדיון להארכת מעצרו, עו"ד אבישג כהן שמייצגת את עדני מטעם הסניגוריה הציבורית ביקרה את העובדה שרק לאחר 20 ימי מעצר הוטחה בו האזנת הסתר שנאספה בחקירה ושהוא מוחזק עדיין במעצר מבלי שהוגשו הצהרת תובע או כתב אישום נגדו. "לא בכדי אמר בית המשפט בדיון האחרון שיש להתכנס לכדי סיום ויש להגיע לפה עם מסקנות", טענה עו"ד כהן. "אותה שיחה אחת שהוטחה בו אין בה כלום. לכל היותר, יש בה ריח לא טוב והם לא הצליחו להבין מזה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully