וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגי'האד האסלאמי פרסם סרטון נוסף של החטוף סשה טרופנוב

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 17:40

הג'יהאד האסלמי פרסם תיעוד נוסף של החטוף אלכסנדר טרופנוב. לפני כיומיים פורסם סרטון שלו בו אמר כי בימים הקרובים תשמעו ממני את כל האמת על מה שקרה לי ולשאר האסירים פה בעזה". ארגוני הטרור ברצועה נוהגים לפרסם סרטוני טרור פסיכולוגי במהלך הלחימה בעזה

בווידאו: סרטון של החטוף אלכס טרופנוב בשבי ג'יהאד האסלאמי/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

הג'יהאד האסלמי פרסם היום (חמישי) תיעוד נוסף של החטוף אלכסנדר טרופנוב. לפני כיומיים פורסם סרטון שלו בו אמר כי "אזרחי ישראל והמפגינים - בימים הקרובים תשמעו ממני את כל האמת על מה שקרה לי ולשאר האסירים פה בעזה. מבקש מכם, תיהיו סבלניים".

ארגוני הטרור ברצועה נוהגים לפרסם סרטוני טרור פסיכולוגי במהלך הלחימה בעזה, כשלרוב הוא מציג בהם חטופים בחיים עם מסר שככל הנראה הם מכתיבים להם לומר.

סרטון של החטוף אלכס טרופנוב בשבי ג'יהאד האסלאמי

30 במאי 2024. רויטרס
סרטון של החטוף אלכס טרופנוב בשבי ג'יהאד האסלאמי/רויטרס

אלכסנדר (סשה) טרופנוב, עובד אמזון בן 28, התגורר בתל אביב ביחד עם בת זוגו ספיר כהן. בשבת השחורה, הגיעו לבקר את משפחתו שמתגוררת בניר עוז שבעוטף עזה, שם נחטפו ביחד עם כל המשפחה לשבי חמאס.

אלכסנדר טרופנוב היחידי ממשפחתו שנשאר בשבי חמאס ברצועה. איתו נחטפו גם בת זוגו ספיר כהן בת ה-29, אמו של סשה, ילנה טרופנוב, בת 50 וסבתו אירנה טאטי בת 73. אימו וסבתו המחזיקות גם בדרכון רוסי וששוחררו אחרי 54 ימים בשבי, בפעימה השישית, כ"מחווה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין". זאת בזכות אזרחותן הכפולה. סשה הוא בן יחיד. ויטלי, אביו של סשה, נרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully