וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה תמונת הפעוט "המשובט"

25.3.2003 / 14:36

חברת "קלונאייד" הפיצה אתמול את הצילום; טוענת: מדובר בתינוק המשובט השלישי מבין חמישה; נשיאת החברה: בימים הקרובים נציג ראיות מדעיות באמצעות בדיקת די.אן.איי של אבי התינוק

חברת "קלונאייד" הפיצה אתמול תמונה של פעוט באינקובטור, שלטענתה הוא התינוק המשובט השלישי מבין חמישה ששובטו מאז חודש דצמבר. נשיאת החברה, בריג'יט בוסילייה, חילקה העתקים של התצלום בעת ביקורה בברזיל, שנועד לקדם את החברה. התצלום מופיע גם באתר האינטרנט של החברה.

בבי.בי.סי דווח, כי בימים הקרובים תציג החברה עדויות מדעיות לכך שהתינוק, שנולד ביפן, אכן שובט. לדברי נשיאת החברה, אבי התינוק יגיע בקרוב לברזיל כדי לספק הוכחות לכך שהדי.אן.איי של התינוק זהה לזה של אחיו המת.

לטענת החברה, כל חמשת התינוקות נולדו לאחר שעברו שיבוט, ונמצאים במצב בריאותי תקין. איב, התינוקת הראשונה נולדה בארה"ב בחג המולד שעבר. התינוקת השנייה נולדה לזוג לסביות מגרמניה, בתחילת חודש ינואר. לזוג נולד גם בן משובט בהמשך החודש - אשר מופיע בתמונה שפורסמה אתמול. התינוק הרביעי נולד לזוג סעודי בסוף ינואר, והחמישי - לאותו הזוג בתחילת פברואר.

מדענים רבים דחו את הטענות של החברה בדבר שיבוט תינוקות, והאשימו אותה בכך שלא סיפקה כל ראיות לכך. הפקפוק באמינותה של החברה נובע גם מכך שהיא קשורה לכת הראלים, הטוענת כי בני האדם נבראו על ידי חייזרים. קלוד וורילהון, מייסד ומנהיג הכת, התלווה אל נשיאת החברה בביקורה בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully