וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילד של בית, הישוב כולו באבל": סמל ידידיה אזוגי נפל בקרבות בעזה

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 6:16

אזוגי, סמל מחלקה בגדוד 101 של הצנחנים, הותיר אחריו הורים, ו-5 אחים ואחיות. שירת בצנחנים, היה מעורב בנוער ובעשייה בישובו. ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: "עלם חמודות, גדל וצמח בישוב רבבה". אוריאל גנזל, רב הישוב רבבה: "גיבור, איש עקרונות, ילד אהוב"

בווידאו: צוות המסוק מצדיע להרוגים מגדוד 50 שנפלו בקרב בעזה/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

צה"ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסום כי סמל ידידיה אזוגי, בן 21 מהישוב רבבה שבשומרון, נפל בקרבות בצפון רצועת עזה. אזוגי, סמל מחלקה בגדוד 101 של הצנחנים, הותיר אחריו הורים, ו-5 אחים ואחיות. שירת בצנחנים, היה מעורב בנוער ובעשייה בישובו.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד לו: "עלם חמודות, בן השומרון, גדל וצמח בישוב רבבה", סיפר. "היה אהוב על כל סובביו, עם חיוך רחב ולב גדול, מוביל ומנהיג בישוב בקרב חבריו. הלב נשבר לראות את המשפחה, את הישוב, אנחנו ננצור את זכרו, נלך בדרכו דרך של גיבורים שנפלו על הגנת העם והמולדת. יהי זכרו ברוך".

חלל צה"ל סמ"ר ידידיה אזוגי. באדיבות המשפחה
"היה אהוב על כל סובביו, עם חיוך רחב ולב גדול". חלל צה"ל סמ"ר ידידיה אזוגי/באדיבות המשפחה

הרב אוריאל גנזל, רב הישוב רבבה, שיתף על האופי המיוחד של ידידיה. "גיבור, איש עקרונות, ילד אהוב", אמר הרב גנזל. תמיד עם חיוך גדול על הפנים ואמונה ענקית. היית מסור למשפחה ולחברים בלי גבול. וכך גם נפלת בגבורה למען הכלל. הלב כואב, ועיני מלאות דמעות. זכרך הקדוש ילווה אותנו בדרך לגאולה".

יו"ר הישוב רבבה, שי אהרוני, סיפר על היכרותו עם ידידיה. "הוא היה ילד צנוע ושקט, כל הזמן מחייך, מוקף חברים, הכרתי אותו כשהייתי רכז הנוער של הישוב, נער חרוץ ורוצה לעזור לכולם", אמר. "ילד של בית. אנחנו נתגעגע אליו, למעורבות שלו, לנתינה, לרוח הציונית שלו. הישוב רבבה כולו באבל כבד". מכה קשה לישוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully