וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם במתקפה חריפה על היועמ"שית: "צריך לטפל בה 'עד הסוף'"

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 21:38

אבי מימרן שראיין את אמסלם ברדיו קול חי, ניסה לדחוק בו וטען שגם תחת שלטון ימין, מצב החרדים גרוע. אמסלם לא היסס וקבע: "גיל לימון הוא ראש הנחש, את היועמ"שית צריך לפטר". את חבריו לקואליציה, גנץ ואייזנקוט כינה: "סוסים טרויאנים בתוך הקבינט"

בווידאו: "סערת הוודקה": עימות מביש בין גוטליב לאמסלם/ערוץ הכנסת

השר דודי אמסלם מהליכוד קרא היום (רביעי) "לטפל עד הסוף" ביועמ"שית גלי בהרב מיארה, ובמשנה לה עו"ד גיל לימון, כך כלשונו. מאוחר יותר הסביר בראיון שהעניק לרדיו "קול חי" כי "לא צריך לדבר. יש להעביר חוקים ולצמצם את היכולות של בית המשפט".

המראיין אבי מימרן טען בפני אמסלם כי למרות שהממשלה מורכבת ממפלגות ימין וחרדים בלבד, היחס לחרדים גרוע מאשר ב"ימי יוסי שריד", כלשונו, והתייחס בין היתר לתקציבים החסרים לישיבות ולחינוך החרדי וכן לחוק הפטור מגיוס שהקואליציה מתקשה לקדם בזמן המלחמה

דוד אמסלם, גלי ברהב-מיארה. ראובן קסטרו, יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
"השמאל הוא מיעוט שרוצה להשתלט על המדינה, הם חושבים שהם מנהלים אותה". דוד אמסלם וגלי בהרב מיארה/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, יונתן זינדל/פלאש 90

אמסלם תלה את האשמה ביועמ"שית ובמשנה לה. "גיל לימון הוא ראש הנחש", אמר. "כל שבוע אני אומר שצריך לפטר אותה, גם עכשיו אני אומר אותו דבר". הוא הוסיף כי, "השמאל הוא מיעוט שרוצה להשתלט על המדינה, הם חושבים שהם מנהלים אותה". בהמשך כינה את השרים בני גנץ וגדי אייזנקוט "סוסים טרויאנים בתוך הקבינט" והאשים כי "מעניין אותם להפסיק את המלחמה ולפרק את הממשלה. נטו פוליטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully