וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעות חדשות של מטה ברק: שרון שיקר לבגין

7.1.2001 / 18:41

במודעות ייכתב: "שרון שיקר לבגין ודהר לביירות - איך תדע שהוא לא משקר לך?"; בנוסף מתכננים במפלגה להציב שלושה ארזי לבנון בכל מקום אליו יגיע שרון; הליכוד: לא נרד לרמתם

מאת הלית לוי ואסף לוי

במפלגת העבודה מקצינים את ההתקפות כנגד יו"ר הליכוד והמועמד לראשות הממשלה, אריאל שרון. החל מהיום, ייתלו שלטים בחוצות הערים תחת הסיסמה "שרון שיקר לבגין ודהר לביירות - איך תדע שהוא לא משקר לך?". הסיסמה תתנוסס על רקע תצלום משותף של בגין ושרון מתלחשים.

בנוסף לכך, תציב מפלגת העבודה החל מהיום שלושה עצי ארז הלבנון בכל מקום בו יופיע יו"ר הליכוד, אריאל שרון. לאחר שביום שישי חילקו גזרים לתושבי תל אביב, בתגובה למה שהגדירו "התנהגותו השפנית של שרון ביחס לעימות אפשרי", החליטו במטה ברק להציב את העצים במחאה על דבריו של יו"ר הליכוד מיום שישי לגבי האחריות לכניסת ישראל ללבנון. היום הוצבו העצים מול מצודת זאב וימשיכו משם ללוות את שרון לכל מקום שיילך.

בתגובה למודעות החדשות אומר הליכוד כי "זהו המשך של תעמולת ההסתה המרושעת נגד שרון ושל מפלגה הנמצאת בפאניקה לקראת התבוסה המתקרבת. הליכוד לא ירד לרמה של מטה ברק וימשיך להסביר לציבור בעובדות את הכישלון וההונאה של ברק". במטה מוסיפים כי "לאחר שברק יזדרז להתנצל על מודעת ההסתה הקודמת לא חלפו 24 שעות ומטה ברק יפרסם מודעות הסתה חדשות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully