וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר ועורך הדין שוחררו בתנאים מגבילים

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 8:00

השניים עוכבו אתמול בבוקר על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים. אמש שוחרר השופט אורנשטיין, והבוקר הודיעה המשטרה על שחרורו של נוה. השניים שוחררו בערבות עצמית בסך 20,000 ש"ח ואי יצירת קשר עם מעורבים בתיק למשך 30 יום

גדעון סער מגיב לחקירת אפי נוה ואורנשטיין: "לא מופתע"/קונטקט

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, שוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים, כך לפי הודעת המשטרה שיצאה הבוקר (רביעי). נוה, שוחרר בערבות עצמית בסך 20,000 ש"ח ואי יצירת קשר עם מעורבים בתיק למשך 30 יום.

אמש, שוחרר נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר איתן אורנשטיין מחקירתו בלהב 433 בתנאים מגבילים. היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה ופרקליט מיסוי וכלכלה יונתן תדמור מעורבים בליווי החקירה. השניים עוכבו הבוקר על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים. מטעמו של השופט בדימוס איתן אורנשטיין נמסר: "ענה לכל שאלות החוקרים ומסר את גרסתו המפורטת לאירועים. לאחר סיום החקירה חזר לביתו".

משטרת ישראל דיווחה כי לפני זמן קצר הסתיימה חקירתו של נשיא בית משפט מחוזי לשעבר איתן אורנשטיין בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים. "החשוד שוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים ובהם ערבות עצמית בסך 20,000 ש"ח ואי יצירת קשר עם מעורבים בתיק למשך 30 יום", נמסר.

אפי נוה, איתן אורנשטיין. צילום: ראובן קסטרו, יוסי ציפקיס, עיבוד תמונה
שוחררו בתנאים מגבילים. אפי נוה, איתן אורנשטיין/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קסטרו, יוסי ציפקיס

הבוקר הגיעו בלשי היחידה לבתיהם של החשודים, ערכו חיפוש ועיכבו אותם לחקירה במשרדי יאח"ה. את איתן אורנשטיין מייצג עו"ד ז'ק חן שלא מסר תגובה. עו"ד חן מייצג בתיקי נתניהו את שאול אלוביץ'. את אפי נוה מייצג בועז בן צור, סנגורו של רה"מ נתניהו, אולם בן צור שוהה כעת בחו"ל וייתכן שנוה יגיע לחקירה מלווה בעו"'ד אחר.

השופט אורנשטיין כיהן בתקפיד נשיא ביהמ"ש המחוזי בת"א בדימוס ופרש מתפקידו בשנת 2020 לאחר שתמליל התכתבות בינו לבין אפי נוה - ראש לשכת עו"ד לשעבר - פורסם וממנה עלה חשש לכאורה כי השניים היו מתואמים ביניהם בכל הנוגע למינוי של אורנשטיין לנשיא ביהמ"ש המחוזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
משרדי להב 433, 15 במרץ 2021. שלומי גבאי
פשוט הבוקר על בתיהם של החשודים. להב 433/שלומי גבאי

מהשיחות עולה כי נרקם לכאורה דיל בין נוה לאורנשטיין לפיו נוה יתמוך במינויו של האחרון לתפקיד נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, ואילו אורנשטיין ימנה שופטים שיהיו נוחים למשרד עו"ד של נוה. בנוסף, פורסמו הקלטות בין נוה למי שהייתה שרת המשפטים איילת שקד בחדשות 12, לפיהם עולה החשד לכאורה כי שקד מינתה את אורנשטיין לפי דרישתו של נוה שטען באוזניה כי הוא ומשרדו "מתפרנסים "מבית המשפט המחוזי בתל אביב.

בהקלטות שנחשפו, נשמעת שרת המשפטים שקד אומרת: "אפי אני רוצה להגיד לך משהו על אורנשטיין. לא היה שום סיכוי בעולם, שהייתי ממנה אותו ולא את שנלר אחרי שקיבלתי את החומר מוועדת האיתור", אפי נווה השיב לה, "אני יודע שאני חייב לך, הבנתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully