וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "השבת התושבים לבתיהם זה אחד מיעדי המלחמה, לא מוותרים עליו"

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 20:03

רה"מ ביקר היום בבסיס של אגף המודיעין במרחב הצפוני ושוחח עם הלוחמים. "אני רואה את הנחישות שבכם, רואה את האש בעיניים", שיבח אותם על תפקודם, "אני הייתי אומר לאזרחי ישראל: זה קיר הברזל של מדינת ישראל"

בווידאו: ביבי בשיחה עם לוחמי גולני בגבול בצפון/צילום: רועי אברהם לע"מ

"אנחנו מחויבים גם במישור האזרחי וגם במישור הצבאי להחזיר את התושבים בבטחה אל יישוביהם ובתיהם. זה אחד מיעדי המלחמה, אנחנו לא מוותרים עליו": כך אמר היום (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו ללוחמי סיירת גולני בגבול כשביקר בבסיס של אגף המודיעין במרחב הצפוני יחד עם ראש אגף המודיעין, אלוף אהרון חליוה ומפקד 8200, תת אלוף י'.

במסגרת ביקורו קיבל רה"מ נתניהו סקירה אודות תמונת המודיעין בזירה הצפונית והאיומים במרחב. כמו כן, נתניהו שוחח עם קצינים וחיילים המשרתים בבסיס ושמע מהם אודות שירותם ותחושת המשמעות אותה הם חווים יום יום בתקופה זו, בה הם לוקחים חלק ישיר ומשמעותי בלחימה בכלל הדרגים - החל מהסיוע לכוחות הפועלים בקצה המבצעי ועד לדרג מקבלי ההחלטות.

ביבי בשיחה עם לוחמי גולני בגבול בצפון 28.05.24. רהמ, מערכת וואלה
ביבי בשיחה עם לוחמי גולני בגבול בצפון 28.05.24/מערכת וואלה, רהמ

"אנחנו מבקרים פה בצפון יום אחרי שהממשלה העבירה החלטה על תכנית סיוע של 3.5 מיליארד שקל מיידית לתושבי הצפון, לשיקום היישובים ולעזרה, ועוד 45 יום עוד 3 מיליארד ואחר כך עוד היד נטויה", הוסיף. "אני רואה את הנחישות שבכם, רואה את האש בעיניים, אני הייתי אומר לאזרחי ישראל: זה קיר הברזל של מדינת ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully