וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עזר לקשישה עיוורת לחצות כביש - ותלש תליוני זהב מצווארה

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 8:08

החשוד זיהה את הקשישה עומדת לפני מעבר כביש ואז פנה אליה והציע לה את עזרתו לחצות את הכביש. בשעה שצעד לצידה, תלש מצווארה שני תליוני זהב ונמלט מהמקום. בחקירת המשטרה התברר שאת השלל מכר לחנות תכשיטים

מעצר החשוד בגניבת תליוני זהב מצווארה של קשישה/דוברות משטרת ישראל

תושב נחף בן 44 נאשם כי שדד קשישה עיוורת בזמן שעזר לה לחצות כביש, כהבטחתו אליה. מכתב אישום שהוגש ביום ראשון לבית משפט השלום בעכו על ידי שלוחת תביעות במרחב גליל של המשטרה, עולים פרטי המקרה; לפני 12 יום התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל בגין אירוע שוד בעיר כרמיאל. למוקד נמסר כי מדובר בשוד של קשישה עיוורת.

בחקירה של תחנת המשטרה בכרמיאל עלה כי הנאשם, סעיד ואפי, זיהה את הקשישה עומדת לפני מעבר כביש ואז פנה אליה והציע לה את עזרתו לחצות את הכביש. בשעה שצעד לצידה, תלש מצווארה שני תליוני זהב ונמלט מהמקום. באמצעות מידע מודיעיני הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר פעולותיו והגיעו לעסק תכשיטים שבו נהג למכור הנאשם את השלל מיד לאחר המעשה.

תליוני הזהב שנגנבו מהקשישה. דוברות משטרת ישראל
תליוני הזהב שנגנבו מהקשישה/דוברות משטרת ישראל

פקד אמיר אלדר, ראש משרד חקירות בתחנת המשטרה בכרמיאל, אמר כי "אירוע שוד שגובל באלימות תמיד זוכה לחקירה מעמיקה, אבל ללא ספק העובדה שמדובר בשוד אלים תוך ניצול מוגבלותה של הגברת הוא חריג ומיד עם הדיווח הפעלנו את כל הכלים העומדים ברשותנו. זמן קצר מרגע האירוע הצלחנו כבר להגיע לעסק אליו הגיע החשוד ומכר את הרכוש שגנב ומשם הדרך למעצרו הייתה קצרה. יש שני דברים חיוביים מבחינתי בסיפור הזה, קודם כל הידיעה שהשודד יהיה מאחורי סורג ובריח להרבה זמן וכמובן הרגע שהודענו לקורבן על כך שהתליונים שכל כך חשובים לה יוחזרו אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully