וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות: "חייבים להחזיר את מדינת ישראל לשפיות"

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 13:53

ארנון בר דוד התראיין במסגרת כנס לשכת עורכי הדין, ואמר שצריך להקדים את הבחירות. "חייבים לעצור את הכאוס בעם, אנחנו הורסים את עצמנו מבפנים ולא רוצים לעצור". על נתניהו: "אני יודע לאן אני לוקח את הארגון שלי - אני לא יודע לאן ראש הממשלה לוקח את מדינת ישראל"

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, התראיין היום (שלישי) אצל כתבת וואלה, טל שלו, במסגרת כנס לשכת עורכי הדין שנערך השנה באילת. "אני יודע לאן אני לוקח את הארגון שלי - אני לא יודע לאן ראש הממשלה לוקח את מדינת ישראל. אני חייל של הדמוקרטיה", אמר. בנוסף אמר: "לסיום אמר כי "חייבים להחזיר את מדינת ישראל לשפיות, מוכרחים לקבל החלטות"".

כשנשאל בן דוד על נושא הקדמת הבחירות, השיב: "הבנתי שחייבים לעצור את הכאוס בעם. אני חושב שעל דברים יותר פשוטים הלכו על בחירות במדינת ישראל - כמו חוק ישראל היום. יש פה תהליך ארוך של כאוס. בואו נערך לזה, נקבע בהסכמה לא מחר בבוקר, אנחנו חייבים להתחיל לקבל החלטות. בסוף ההיסטוריה תשפוט את כולנו - גם אותו (נתניהו) גם אותי".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. 2 במרץ 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד/פלאש 90, יונתן זינדל

בר דוד המשיך: "אנחנו מתנהלים במדינה כמו רכבת שנוסעת על פסים במהירות בלי שום כתובת, אין תאריך יעד לאן אתה נוסע. לאן המדינה הזו נוסעת? מישהו יכול להגיד לי? המדינה הזאת היא המדינה הכי טובה שיש בעולם. כוחות מדהימים. אנחנו הורסים את עצמנו מבפנים ולא רוצים לעצור. לא רוצים להבין שאנחנו הולכים לדרך ללא מוצא. להתנגש בקירות. בואו ננצח, נעשה שלום עם סעודיה, נחזיר את החטופים, נחזיר את השפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully