וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחביב המפוקפק של עובד עיריית נהריה: גידול של עשרות שתילי קנאביס

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 12:23

המצב הביטחוני הרעוע בצפון לא ריפה את ידיו של הצעיר, בשנות ה-20 לחייו, שטיפח את השתילים בדירה ששכר. החשד עלה לאחר ששריפה פרצה בבניין המדרגות שבו שכר את הדירה - כשפרצו לשם התברר שהיא ריקה מאדם. החשוד נעצר ונחקר

המשטרה סיכלה הברחה של 3 קילוגרמים של זרעי קנאביס בנתב"ג/דוברות משטרת ישראל

למרות המצב הביטחוני הרעוע בגליל, נפילות רקטות בישובים בצפון ואזעקות שנשמעות באופן תדיר, עובד זוטר מעירית נהריה מצא גם זמן לטפח יותר ממאה שתילי קנאביס בדירה ששכר בעיר מעלות-תרשיחא.

במשטרה אישרו כי אכן לפני שבוע נעצר חשוד, בשנות העשרים לחייו, שבחקירה שמתנהלת נגדו עלה שגידל את שתילי הקנאביס. לדברי פקד אמין גאנם, מפקד השיטור העירוני במעלות-תרשיחא, לפני שבוע פרצה שריפה בארון חשמל בחדר מדרגות בבניין דירות בעיר. למקום הגיעו צוות כיבוי והצלה ושוטרים. לאחר שהאש כובתה עלה חשד שמשהו לא תקין בדירה הסמוכה. מדובר בבניין מגורים ישן בן חמש קומות ואף דייר לא העלה חשד כי משהו חריג קורה בדירה שבקומה האחרונה. השוטרים פרצו לדירה והתברר שהיא ריקה מאדם.

עובד עיריית נהירה גידל שתילי קנאביס בדירתו. ללא, מערכת וואלה
עובד עיריית נהירה גידל שתילי קנאביס בדירתו/מערכת וואלה, ללא

בעל הדירה סיפר כי השכיר אותה לפני חצי שנה לצעיר ששילם לו את שכר הדירה באופן קבוע והוא לא חשב שיש משהו חריג בהתנהלותו. בדיקה של עובדי חברת חשמל העלתה שהשוכר קדח חור מתוך הדירה והתחבר לארון החשמל, תוך שהוא עקף את מונה החשמל, כדי שלא יתעורר חשד כלשהו נוכח צריכת החשמל הגדולה בדירה.

פקד גאנם אמר כי "לצורך גידול השתילים החשוד התקין מכשירים רבים שצרכו חשמל רב, בין השאר היו שם גופי חימום, אוורור ותאורה". כנראה שהחיבורים הפיראטיים וצריכת החשמל הגדולה עבור תשתית החשמל בבניין הישן, הם שגרמו לשריפה בארון החשמל.

כשעצרו את החשוד הופתעו במשטרה לגלות כי אין לו כל עבר פלילי והוא לא נחקר במשטרה מעולם. גירסתו היתה כי את השתילים הרבים גידל רק לצורך צריכה עצמית. בחקירתו לא עלה כי היו לו שותפים. הוא נשלח למעצר בית ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully