וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד: "הדלפות זה כמו להלשין למס הכנסה - לא הייתי עושה את זה"

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 21:24

במהלך ראיון לערוץ כנסת, ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד השתמש במטאפורה תמוהה כדי להסביר את הבעייתיות בהדלפות מתוך ישיבות הסיעה. גם כשהנוכחים באולפן העירו לח"כ מילבצקי כי להעלים מיסים זאת עבירה על החוק הוא שב ואמר: "מלשין זה טיפוס מאוד מסוים"

"זה כמו להלשין למס הכנסה": ההצהרה המביכה של ח"כ מיליביצקי/ערוץ הכנסת

"זה כמו להלשין למס הכנסה ולא הייתי עושה את זה אף פעם", כך תיאר היום (שני) ח"כ חנוך מילבצקי מהליכוד את ההדלפות מתוך ישיבות סיעה של מפלגתו. מילבצקי התייחס במהלך ראיון לערוץ כנסת לביקורת מבית נגד הממשלה על אופן ניהול המלחמה.

"אין מישהו אחר שהייתי רוצה שינהיג את המדינה בתקופה הזאת, אני מודה לאל כל בוקר שהוא שם ולא מישהו אחר", אמר מילבצקי. "זה שיש ביקורת בסיעת הליכוד, זה המקום להשמיע ביקורת. העובדה שיש ח"כים ושרים שמדליפים מהדיונים זה סוג מאוד מסוים של נבזות ושפלות, זה כמו להלשין למס הכנסה ולא הייתי עושה את זה אף פעם ואני בז לחלוטין לאנשים שעושים את זה. יש לאנשים ביקורת, וזה טוב".

"זה כמו להלשין למס הכנסה": ההצהרה המביכה של ח"כ מיליביצקי. ללא, ערוץ הכנסת
"בז לחלוטין לאנשים שעושים את זה". ח"כ חנוך מילבצקי מהליכוד/ערוץ הכנסת, ללא

גם כשחלק מהנוכחים באולפן העירו לח"כ מילבצקי כי להעלים מיסים זה עבירה על החוק הוא שב וחזר על עמדתו. "לעולם לא אלך ואדווח על מישהו שמעלים הכנסות, לא חושב שהאזרחים צריכים לעשות את זה", אמר. "מלשין זה טיפוס מאוד מסוים, הוא פועל נגד החוק. אבל לא מתפקידי להגיד 'תראו', לא אהיה מסוג האנשים שאלשין ולא אשא עליי אף פעם מיקרופון ולא אקליט מתוך ישיבות סיעה שלא אמורות להיות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully