וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול בקריות: שני קרובי משפחה נורו למוות באתר בנייה על רקע סכסוך בין ארגוני פשיעה

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 17:04

סעיד סואעד ואחיינו מוחמד סואע אותרו ללא רוח חיים ברחוב מנחם בגין בעיר. על פי החשד הרקע הוא סכסוך ארוך ימים בין משפחות סואעד - חאלדי. גופותיהם נשלחו למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר לזיהוי מדעי ומיצוי ראיות

זירת אירוע הירי בקריית אתא/לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

שני בני משפחה משפרעם, סעיד סואעד ואחיינו מוחמד סואעד, נורו למוות אתמול (שני) באתר בנייה ברחוב מנחם בגין בקריית אתא. צוות איחוד ההצלה שהוזעק למקום העניק לפצועים טיפול ראשוני, ובהמשך קבע את מותם. חיים שפילברג וישראל רביבו חובשי איחוד הצלה מסרו כי הגברים אותרו על ידם כשהם ללא רוח חיים. "כשהגענו למקום עוברי אורח הכווינו אותנו לאתר בניה בו אותרו שני גברים בגילאי החמישים ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותם בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

על פי החשד הרקע הוא סכסוך ארוך ימים בין משפחות סואעד - חאלדי. גופותיהם נשלחו למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר לזיהוי מדעי ומיצוי ראיות. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף, אם כי ייתכן שתעבור למקבילתה במחוז הצפוני, ימ"ר צפון, המכירה היטב את הסכסוך ששוב התפרץ בתפר הגיאוגרפי של תחומי האחריות של שני מחוזות משטרה אלה.

בשבוע שעבר, בן מיקל, צעיר כבן 23 לשעבר מנהריה, נמצא מוטל ברחוב יוספטל בקרית אתא כשהוא דקור וללא רוח חיים. צוות מד"א שהוזעק קבע את מותו במקום. מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי שהיה בזירה הטיל את החקירה על היחידה למאבק בפשיעה של מרחב אשר. החקירה בראשיתה. טרם נעצר איש, כשאחד מכיווני החקירה כי מדובר במעשה אובדני.

זירת אירוע הירי בקריית אתא. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת האירוע בקריית אתא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתחילת החודש, צעיר כבן 20 המוכר למשטרה נורה למוות ליד קיוסק ברחוב שיבת ציון בקריית אתא. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו בדיקות רפואיות, בסיומן נאלצו לקבוע את מותו. "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו", סיפר חובש בכיר במד"א איתי מזור שהגיע לזירה. "ביצענו בו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת אירוע הירי בקריית אתא. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת אירוע הירי בקריית אתא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

באותו הלילה, נורה למוות אופק נווה, רוכב אופנוע בן 20 שאותר מחוסר הכרה ברחוב לוי אשכול בראשון לציון. צוותים שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים בו נקבע מותו - וסימני ירי אותרו על גופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully