וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: חילופי אש אירעו בין כוחות צה"ל לכוחות מצריים בסמוך למעבר רפיח

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 16:49

ערוץ אל ערבי: "הצד הישראלי התחיל בירי שהתפתח לחילופי אש". הצנזורה אסרה לפרסם על האירוע אף שדווח עליו בכלי תקשורת רבים במזרח התיכון. לפי הדיווחים, יש הרוג ושני פצועים בקרב המצרים • צה"ל: הנושא בחקירה, מקיימים שיח עם הצד המצרי

התקיפה ברפיח, 26 במאי 2024/רויטרס

חילופי אש אירעו בין כוחות צה"ל לכוחות מצריים בסמוך למעבר רפיח - כך הותר היום (שני) לפרסום. על פי הדיווחים, הצד הישראלי החל בירי שהתפתח לחילופי אש, ובמהלכם נהרג חייל מצרי ונפצעו שניים. מצה"ל מסרו בתגובה לאירוע כי "לפני מספר שעות אירעה תקרית ירי בגבול מצרים, הנושא בחקירה, מתקיים שיח עם הצד המצרי".

אמש, כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ, חיסלו את המחבל יאסין רביע, ראש מטה הגדה של ארגון הטרור חמאס והמחבל חאלד נגאר, בכיר במטה הגדה של ארגון הטרור חמאס. התקיפה בוצעה במרחב תל אלסלטאן שבצפון-מערב רפיח ועל בסיס מודיעין מדויק. מטה הגדה בארגון הטרור חמאס אחראי על הכוונה, מימון ותמיכה בהוצאת פיגועים בשטחי יהודה ושומרון ובפנים הארץ.

שריפה בעקבות תקיפת צה"ל ברפיח, 27 במאי 2024. רויטרס
שריפה בעקבות תקיפת צה"ל ברפיח, 27 במאי 2024/רויטרס

המחבל יאסין רביע ניהל את כלל המערכים הצבאיים של מטה הגדה של ארגון הטרור חמאס, עסק בהעברת כספים למטרות טרור והכווין פיגועים של פעילי חמאס ביהודה ושומרון. יאסין ביצע בעברו מספר פיגועים רצחניים, בהם פיגועים בשנים 2001 ו-2002 בהם נהרגו חיילי צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully